آموزش بستن آی فریم در وردپرس + آموزش ویدئویی

آی فریم در اصل یک ابزار برای استفاده بهتر بعضی از امکانات در وب است اما شاید برخی سایت‌ها با استفاده از آی فریم و نمایش محتوای دیگران برای خودشان تولید محتوا کنند که قطعاً روش خوبی نیست چون اصالت در کار اصل اول است.
آموزش بستن آی فریم در وردپرس

آیا تا به‌حال شده است که سایتی از مطالب سایت شما به‌صورت آی فریم (iframe) کپی‌برداری کند؟ حتماً مطلع هستید که این کار با افت رتبه سایت شما نیز همراه است امروز با آموزش بستن آی فریم در وردپرس با شما هستیم تا سایت‌های کپی‌بردار را شکار کنیم.

 

ویدئو این صفحه دچار مشکل شده بود که در حال رفع آن هستیم

 

داستان آموزش بستن آی فریم در وردپرس

چند وقتی هست که سایت‌هایی باب شده‌اند که مطالب و محتوای سایت‌های دیگر را نمایش می‌دهند تا دیگر خودشان محتوایی تولید نکنند که خداروشکر کم هم نیستند. بیشتر این نوع کپی‌برداری مربوط به سایت‌های خبری و تفریحی است و از روش‌هایی مثل آی فریم یا خوراک و غیره استفاده می‌شود. البته ما با درست یا غلط بودن این مورد کاری نداریم اما آی فریم در سایت مقصد ضررهای افت رتبه خواهد داشت. اگر از سایت شما از طریق آی فریم کپی می‌شود پس محکم بنشینید که می‌خواهیم آی فریم را با استفاده از افزونه شکارچی آی فریم شکار کنیم. بله درست شنیدید شکارچی آی فریم، شکارچی آی فریم نام افزونه‌ای هست که دقیقاً برای همین کاربرد ساخته‌شده است با نام انگلیسی (IframeCatcher).

 

نصب افزونه iframecatcher

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه iframecatcher را تایپ کنید و افزونه iframecatcher را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

آموزش نصب افزونه IframeCatcher

درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.


تنظیمات افزونه
IframeCatcher

خوشبختانه تنظیماتی که نیاز باشد شما انجام دهید در افزونه شکارچی آی فریم وجود ندارد و در کل مزیت آموزش بستن آی فریم در وردپرس همین است که نیازی به تغییرات و موردی از سمت شما ندارد. افزونه به‌صورت خودکار شروع به فعالیت می‌کند و موضوع آی فریم در سایت شما حل می‌شود.
این افزونه نسخه پولی با امکانات بیشتر هم دارد که بعد از نصب افزونه اعلانی جهت استفاده از نسخه جدید دریافت می‌کنید در صورت تمایل می‌توانید ویژگی‌های نسخه پولی را هم مطالعه کنید.

 

جمع‌بندی:

آی فریم در اصل یک ابزار برای استفاده بهتر بعضی از امکانات در وب است اما شاید برخی سایت‌ها با استفاده از آی فریم و نمایش محتوای دیگران برای خودشان تولید محتوا کنند که قطعاً روش خوبی نیست چون اصالت در کار اصل اول است. حالا در بحث سئو و رتبه سایت این مورد ممکن است کمی خطرناک و با کاهش رتبه همراه باشد افزونه شکارچی آی فریم IframeCatcher کمک می‌کند که این مورد را حل کنیم.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.67 (3 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.