ابزارک ویرایشگر متن در سایدبار وردپرس

این افزونه یکی از ابزارک‌های خوبی است که می‌توانید توسط این ابزارک‌ علاوه بر گذاشتن متن و تصاویر همانند متون نوشتاری در سایت، متون را در سایدبار یا فوتر، رنگی یا به‌صورت لینک دار قرار دهید.
افزونه Black Studio TinyMCE Widget

شاید شما هم برای گذاشتن متن در سایدبار به مشکل خورده باشید، افزونه‌ای که در این آموزش می‌خواهیم به شما آموزش دهیم یک ابزارک برای ویرایش متن در سایدبار است که با افزونه Black Studio TinyMCE Widget این مشکل برطرف خواهد شد.

داستان آموزش افزونه  Black Studio TinyMCE Widget

افراد زیادی با نوشتن متن و یا گذاشتن تصویر در سایدبار و یا فوتر مشکل دارند، افزونه Black Studio TinyMCE Widget یکی از ابزارک‌های خوبی است که شما توسط این ابزارک‌ می‌توانید علاوه بر گذاشتن متن و تصاویر همانند متون نوشتاری در سایت، متون خود را در سایدبار یا فوتر، رنگی یا لینک دار و یا ویرایش پیشرفته کنید. برای کار با افزونه Black Studio TinyMCE Widget همراه ما باشید.

روش نصب افزونه Black Studio TinyMCE Widget

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Black Studio TinyMCE Widget را تایپ کنید و افزونه Black Studio TinyMCE Widget را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه Black Studio TinyMCE Widgetدرصورتی‌که با نصب افزونه مشکل‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه به نوار کناری(سایدبار) بروید از زیر مجموعه قسمت نمایش گزینه ابزارک‌ها را انتخاب کنید. انتخاب گزینه ابزارک‌ها در افزونه Black Studio TinyMCE Widget
بعد از وارد شدن به قسمت ابزارک‌ها، قسمتی با نام ویرایشگر دیداری اضافه می‌شود شما می‌توانید با کشیدن و رها کردن ابزارک‌ها آن‌ها را به نوار سایدبار یا فوتر اضافه کنید. انتخاب گزینه ویرایشگر دیداری در افزونه Black Studio TinyMCE Widget
ویرایشگر دیداری را به نوار سایدبار اضافه کنید و سپس روی آن کلیک کنید تا لیست ابزارک برای واردکردن متن و تصاویر برای شما به نمایش دربیاید. انتخاب گزینه ابزارک افزونه Black Studio TinyMCE Widget
همان‌طور که می‌بینید، می‌توانید متن خود را به سایدبار اضافه کنید و همچنین به نوشته‌های خود لینک‌های مختلفی اعم از تلگرام یا اینستاگرام و یا هر لینک دیگری که نیاز دارید در سایدبار نمایش داده شود بدهید و یا اینکه تصاویر مشخصی را جهت تبلیغات به نمایش دربیاورید. بعد از تغییرات موردنیاز روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا محتوای شما ذخیره شود. تغییرات متن در افزونه Black Studio TinyMCE Widget
برای نمایش این تغییرات می‌توانید بعد از ذخیره کردن محتوای خود به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و در سایدبار یا فوتر محتوای خود را ببینید.

جمع‌بندی:
این افزونه یکی از ابزارک‌های خوبی است که می‌توانید توسط این ابزارک‌ علاوه بر گذاشتن متن و تصاویر همانند متون نوشتاری در سایت، متون را در سایدبار یا فوتر، رنگی یا به‌صورت لینک دار قرار دهید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.