اضافه کردن لوگو به بخش مدیریت وردپرس با افزونه Add Logo to Admin

اضافه کردن لوگو به بخش مدیریت وردپرس

سلام، یکی از افزونه‌هایی که نیاز شمارا در اضافه کردن لوگو به بخش مدیریت وردپرس برآورده می‌کند افزونه Add Logo to Admin است که خیلی از سایت‌هایی که دارای کسب‌وکار در محیط وب هستند دارای یک لوگو مناسب و زیبا هستند که دیگران این سایت‌ها را با لوگو آن‌ها می‌شناسند.  

داستان آموزش اضافه کردن لوگو به بخش مدیریت وردپرس با افزونه Add Logo to Admin

تابه‌حال به‌اضافه کردن لوگو به بخش مدیریت وردپرس فکر کرده‌اید؟ خیلی از سایت‌های پرمخاطب دارای لوگو خاصی هستند که شما هم آن‌ها را با لوگو و اسم آن‌ها می‌شناسید. یکی از علت‌های نمایش لوگو در پنل مدیریت این است که نویسنده یا کاربر می‌تواند لوگو شمارا چه در زمان ورود به سایت و چه در زمان استفاده از پنل مدیریتی مشاهده کند و باافتخار، خود را کاربر سایت شما به دیگران معرفی کند، برای اضافه کردن لوگو به سایت وردپرسی خود نیازی به کد نویسی نیست. اگر هنوز این امکان را برای سایت خود اضافه نکرده‌اید با این آموزش کاربردی و آسان با ما همراه شوید.

امکانات ویژه افزونه Add Logo to Admin عبارت است از:

  • نمایش لوگو در بخش مدیریت سایت
  • نمایش لوگو در صفحه ورود به سایت
  • اضافه کردن تصاویر دلخواه در اندازه‌های مختلف در سراسر سایت
  • نسخه فارسی شده توسط شهر وردپرس
  • نمایش لوگو روی همه صفحات بخش مدیریت
  • رابط کاربری آسان

بعد از بررسی امکانات ویژه این افزونه به نصب و راه‌اندازی اضافه کردن لوگو به بخش مدیریت وردپرس با افزونه Add Logo to Admin می‌پردازیم.  

نصب افزونه Add Logo to Admin

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Add Logo to Admin را تایپ کنید و افزونه Add Logo to Admin را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه Add Logo to Admin درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.   بعد از نصب افزونه در نوار کناری (سایدبار) در قسمت تنظیمات گزینه‌ای بانام Add Logo to Admin اضافه می‌شود، روی آن کلیک کنید و به قسمت تنظیمات این افزونه بروید. انتخاب گزینه Add Logo to Admin در افزونه Add Logo to Admin   در تصویر زیر بخش تنظیمات این افزونه را مشاهده می‌کنید که عبارت‌اند از: تنظیمات لوگو (Logo Options):

  1. Display logo on the login page: با زدن این تیک لوگو یا تصویر شما در بخش صفحه ورود نمایش داده می‌شود.
  2. Display logo on all admin pages: با زدن این تیک لوگو در تمام صفحات مدیریتی نمایش داده می‌شود.

بارگذاری لوگو (Upload Logo): برای بارگذاری تصویر از این قسمت استفاده کنید و برای نمایش بهتر لوگو، بهتر است اندازه لوگو شما با ارتفاع ۸۰ پیکسل و عرض آن ۳۲۰ پیکسل باشد زیرا این لوگو در صفحه ورود هم به نمایش درمی‌آید. تنظیمات افزونه Add Logo to Admin   بعد از ذخیره تغییرات داده‌شده از سایت خارج شوید و مجدد وارد سایت شوید، همچنان که در تصویر زیر می‌بینید در قسمت ورود به بخش مدیریت وردپرس لوگو موردنظر شما اضافه‌شده است. همچنین در بخش مدیریت وردپرس می‌توانید این تغییرات را ببینید. پیش نمایش افزونه Add Logo to Admin

با تشکر از توجه شما

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.