ایجاد صفحه به‌زودی برمی‌گردیم در وردپرس

زمانی‌که برای سایت مشکلی ایجاد می‌شود نیاز است تا زمان درست شدن سایت، وب‌سایت نمایش داده نشود ولی در عوض متنی نشان داده شود تا بازدیدکنندگان احساس نکنند که وب سایت مسدود شده است برای همین منظور با آموزش افزونه Coming Soon Page همراه ما باشید.
افزونه Coming Soon Page

خیلی وقت‌ها پیش اومده که قسمتی از سایت شما به مشکل برخورده است و سایت موقتا غیر فعال شده است ولی از طرف دیگر باعث می‌شود سایت به صورت ناقص نمایش داده شود برای اینکه به این مشکل بر نخورید با نصب افزونه Coming Soon Page مشکل خود را حل کنید.

زمانی که کاربر به سایت شما سر میزند با متنی یا تصویری مواجه می‌شود مبنی بر اینکه سایت شما موقتا در دسترس نیست و به علت‌های مشخصی مثل: آپدیت قالب یا افزونه‌های سایت و… به مشکل خورده و تا زمان برطرف شدن این مشکل شکیبا باشند.

خب میریم سراغ آموزش افزونه Coming Soon Page:

نصب افزونه Coming Soon Page:

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Coming Soon Page & Maintenance Mode by SeedProd را تایپ کنید و افزونه Coming Soon Page را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

نصب افزونه Coming Soon Page & Maintenance Mode by SeedProdدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب و فعال سازی افزونه Coming Soon Page به نوار کناری و پایین تنظیمات اضافه می‌شود، روی آن کلیک کنید و وارد تنظیمات این افزونه شوید. انتخاب گزینه Coming Soon Page
در ادامه آموزش افزونه Coming Soon Page میرسیم به قسمت تنظیمات افزونه Coming Soon Page که این قسمت شامل چهار سربرگ است که هر کدام را بررسی می‌کنیم:
شماره 1: سربرگ اول محتوا است که برای تنظیم کردن متن‌های نمایشی و همچنین فعال کردن افزونه و انتخاب لوگو مناسب در زمان غیرفعال کردن سایت است. setting-plugin-Shahrwp
شماره 2:

قسمت طراحی و یا همان ظاهر این برگه است که چه مشخصه‌هایی را داشته باشد که بررسی‌ای هم به این صفحه می‌کنیم:
پس زمینه: در این قسمت شما رنگ‌های پس زمینه را تغییر می‌دهید و یا تصویری برای پس زمینه اضافه می‌کنید. در پایین تر واکنشگرا بودن و کمرنگ تر بودن پیش زمینه را تیک میزنید و همچنین انتخاب تنظیمات دیگر پس زمینه از جمله تکرار شدن پس زمینه یا موقعیت پس زمینه و در آخر همین قسمت ذخیره را میزنید تا تنظیمات را از دست ندهید.
محتوا: که حداکثر عرض محتوا را با پیکسل انتخاب می‌کنید.
نوشته: که در این بخش هم می‌توانید رنگ‌های نوشته و همچنین فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
تنظیمات ظاهری افزونه Coming Soon Page
شماره 3: در این سربرگ می‌توانید کدهای مورد نظر را وارد کنید و در گزینه اول برای خاموش کردن آدرس‌های اینترنتی این گزینه را انتخاب کنید. تنظیمات پیشرفته افزونه Coming Soon Page
شماره 4:
برای نمایش کارهای اعمال شده در این صفحه می‌‌توانید روی این سربرگ کلیک کنید و به صفحه در دست تعمیر هدایت شوید.

جمع‌بندی:
زمانی‌که برای سایت مشکلی ایجاد می‌شود نیاز است تا زمان درست شدن سایت، وب‌سایت نمایش داده نشود ولی در عوض متنی نشان داده شود تا بازدیدکنندگان احساس نکنند که وب سایت مسدود شده است برای همین منظور با آموزش افزونه Coming Soon Page همراه ما باشید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *