غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس

ی داشتن وب سایتی سبک، علاوه بر بهینه‌سازی‌های مختلف نیاز است فونت‌های بارگذاری شده گوگل را غیرفعال کنید تا بتوانید تغییری در سرعت بارگذاری سایت خود ایجاد کنید.
غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس

سایت‌های وردپرسی همواره نیازمند بهینه‌سازی هستند و یکی از عواملی که به بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها کمک بسزایی می‌کند غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس هست. با غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس وب‌سایت شما در زمان کمتری بارگذاری می‌شود و دیگر نیازی به حذف دستی فونت‌های گوگل از قالب وردپرس نیست. در ادامه با آموزش افزونه Disable Google همراه ما باشید.

داستان آموزش غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس

بسیاری از کاربران عادی برای غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس دارای مشکلاتی هستند چراکه به خاطر نداشتن دانش کافی درزمینهٔ ویرایش کدهای موردنظر قادر به حذف فونت‌های گوگل نیستند، در آموزش غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس یاد می‌گیرید که با افزونه Disable Google Fonts چگونه فونت‌های گوگل را در کمترین زمان ممکن در سایت وردپرسی غیرفعال کنید.

امکانات ویژه افزونه Disable Google Fonts عبارت است از:

  • قابلیت غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس
  • بدون نیاز به کد نویسی خاصی
  • رابط کاربری بسیار آسان
  • کاملاً خودکار

بعد از بررسی امکانات ویژه افزونه Disable Google Fonts به نصب و راه‌اندازی این افزونه به جهت غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس می‌پردازیم.

نصب افزونه Disable Google Fonts

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Disable Google Fonts را تایپ کنید و افزونه را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه Disable Google Fonts
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه Disable Google Fonts به نوار کناری (سایدبار) گزینه‌ای اضافه نمی‌شود، زیرا این افزونه به‌صورت کاملاً خودکار شروع به غیرفعال کردن فونت‌های گوگل در وردپرس می‌کند و نیازی به پیکربندی خاصی در وردپرس ندارد. پیش نمایش افزونه Disable Google Fonts
جمع‌بندی:

برای داشتن وب سایتی سبک، علاوه بر بهینه‌سازی‌های مختلف نیاز است فونت‌های بارگذاری شده گوگل را غیرفعال کنید تا بتوانید تغییری در سرعت بارگذاری سایت خود ایجاد کنید.
تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

8 پاسخ

  1. بنظرت اگر ما افزونه میخواستیم میومدیم سرچ کنیم؟! خب از مخزن میگرفتیم
    شما باید کد فانکیشن بزاری مگرنه چه فایده همه اومدن افزونه گذاشتن . افزونه ه یه سرطانه مثل همون گوگل فونتز . یعنی یه کد فانکیشن نیست اینو به کلی حذف کنه؟!

    1. با سلام و احترام
      دلیل اینکه افزونه براش گذاشتن همه اینه که با کد خوب حذف نمیشه ما اگر کد خوبی براش بنویسیم میزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *