میزان پیشرفت خواندن شما
فهرست مطالب

فهرست مطالب

کپی کردن نوشته‌ها در وردپرس

افزونه Duplicate Post

یکی از مهم‌ترین مواردی که در سایت‌های وردپرسی وجود دارد نوشته‌های هر سایت است که این نوشته‌ها دارای تنظیمات و چینش خاصی هستند و ممکن است در سایت نیاز باشد تمامی عوامل یک نوشته یکجا کپی شود. برای این‌که بتوانیم این کار را به‌راحتی یک کلیک انجام بدهیم با آموزش افزونه Duplicate Post در شهروردپرس همراه باشید.

داستان آموزش افزونه Duplicate Post

افزونه‌ای که با نصب فعال بیش از یک‌میلیون، در میان کاربران وردپرسی بسیار محبوب است و در کپی کردن نوشته‌های سریع‌تر و کامل‌تر می‌تواند به ما کمک کند.

قابلیت‌های این افزونه عبارت‌اند از:

  • قابلیت کپی کردن مطالب سایت
  • قابلیت کپی از تمامی بخش‌ها مانند عنوان و محتوا
  • قابلیت کپی کردن زمینه‌ها دلخواه
  • قابلیت کپی کردن تنظیمات افزونه سئو
  • و …

این موارد تنها بخشی از قابلیت‌های این افزونه است.

نصب افزونه Duplicate Post

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Duplicate Post را تایپ کنید و افزونه Duplicate Post را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

آموزش افزونه Duplicate Postدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب این افزونه گزینه‌ای در پیشخوان، زیر منوی تنظیمات بانام (Duplicate Post) ایجاد خواهد شد و با کلیک روی این گزینه به صفحه تنظیمات هدایت می‌شوید.
آموزش افزونه Duplicate Post
در قسمت تنظیمات با سه بخش (What to copy • Permissions • Display) روبه‌رو خواهید شد. در ادامه آموزش افزونه Duplicate Post یک به یک تنظیمات را بررسی خواهیم کرد.

What to copy:

در این بخش مشخص خواهیم کرد که چه مواردی در کپی کردن نوشته‌های کپی شود به‌عنوان‌مثال (نام، تاریخ،فایل‌ها،دیدگاه و حتی چیدمان فهرست‌ها و ..) که بهتر است تمامی گزینه‌های فعال باشند تا محتوای ما به‌صورت کامل کپی شود.
در گزینه (Do not copy these taxonomiese) مشخص می‌کنیم چه مواردی از دسته‌ها و برچسب‌ها کپی نشوند.
آموزش افزونه Duplicate Post


Permissions:

در این قسمت مشخص می‌کنیم چه کسانی دسترسی به این تنظیمات برای کپی کردن مطالب در سایت را داشته باشند برای مثال با تیک زدن نویسنده، افرادی که سطح نویسنده در سایت را دارا هستند می‌توانند تمامی مطالبی که در قسمت قبل مشخص کرده بودیم را به‌صورت یکجا و کامل کپی کنند.

آموزآموزش افزونه Duplicate Postش افزونه Duplicate Post

در قسمت (Dsiplay) هم مشخص می‌کنیم لینک‌ها در چه مکان‌هایی نمایش داده شوند. در هر مرحله با کلیک بروی گزینه (save changes) تغییرات را ذخیره کنید.
آموزش افزونه Duplicate Post
جمع‌بندی:
ممکن است در وب سایت وردپرسی نیاز داشته باشید همه محتوای یک نوشته به صورت یکجا کپی شود، برای این‌ که بتوانید تنها با یک کلیک این کار را انجام دهید این آموزش همانطور که مشاهده کردید یکی از بهترین روش‌های مفید در وردپرس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *