آموزش ثبت‌نام در سایت WordPress.com

بعضی از افزونه‌های موجود در مخزن وردپرس نیازمند ثبت‌نام در سایت WordPresss.com هستند تا اجازه استفاده از این دسته افزونه‌ها داده شود. به این دلیل نیاز دیدیم آموزشی را برای ثبت‌نام در این سایت برای شما قرار بدهیم تا سؤالی در این زمینه باقی نماند.
ثبت‌نام در سایت WordPress.com

بعضی از افزونه‌های موجود در مخزن وردپرس نیازمند ثبت‌نام در سایت WordPresss.com هستند تا اجازه استفاده از این دسته افزونه‌ها داده شود. به این دلیل نیاز دیدیم آموزشی را برای ثبت‌نام در این سایت برای شما قرار بدهیم تا سؤالی در این زمینه باقی نماند برای دانستن دیگر کاربردهای این ثبت‌نام و افزونه‌های مرتبط با این سایت بیشتر توضیح می‌دهیم.

داستان آموزش ثبت‌نام در سایت WordPress.com

از مزیت‌های آموزش ثبت‌نام در سایت WordPress.com می‌توان به انتخاب گراواتار اشاره کرد، روش کار با گراواتار این‌گونه است که بعد از ثبت‌نام و انتخاب عکس برای پروفایل ایمیل، شما دیگر نیازی به‌اضافه کردن عکس در قسمت دیدگاه سایت‌های دیگر ندارید، گراواتار هرلحظه شمارا در سایت‌های مختلف دنبال می‌کند تا دیگران شمارا با تصویر خود شما ببینند و از مزیت‌های دیگر ثبت‌نام در این سایت استفاده از افزونه‌هایی است که نیازمند ثبت‌نام در این سایت می‌باشند همانند افزونه: اکیسمت (Akismet) که کاربرد آن مسدود کردن اسپم‌هایی است که به‌صورت جفنگ به سایت شما هجوم می‌آورند.
در‌صورتی‌که تمایل به استفاده از گراواتار در ایمیل خود دارید آموزش گراواتار را مشاهده کنید.

در ادامه آموزش ثبت‌نام در سایت WordPress.com را قدم‌به‌قدم بررسی می‌کنیم تا بتوانید از امکانات خوب این سایت استفاده کنید. به سایت WordPress.com بروید و روی گزینه Get Started کلیک کنید. ثبت نام در سایت WordPress.com
روی یکی از قالب‌های پیش‌فرض وردپرسی کلیک کنید. انتخاب یک قالب در ثبت نام WordPress.com
یکی از تم‌های نمایش داده‌شده را انتخاب کنید و یا روی گزینه Skip for now کلیک کنید. انتخاب تم
در قسمت جستجو keyword یا آدرس سایت موردنظر خود را وارد کنید. وارد کردن آدرس در WordPress.com
از نمونه جستجوها گزینه اول که به‌صورت Free نمایش داده‌شده انتخاب و روی گزینه Select کلیک کنید. نمونه جستجو در WordPress.com
در این قسمت روی گزینه (Start With Free) که در سمت چپ تصویر است کلیک کنید. انتخاب strat with free در WordPress.com
مشخصات خواسته‌شده را پرکنید و روی گزینه Continue کلیک کنید. ساخت ایمیل شما در WordPress.com
روی گزینه Continue کلیک کنید. روی گزینه ادامه در WordPress.com کلیک کنید
بعد از طی کردن مراحل بالا به این صفحه می‌رسید که نشان می‌دهد که ثبت‌نام شما با موفقیت به پایان رسیده است (تبریک ثبت‌نام شما تکمیل شد).

ثبت نام در WordPress.com تکمیل شد

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *