افزودن آیکون پرچم در وردپرس

اگر شما هم به دنبال افزودن آیکون پرچم در وردپرس هستید و می‌خواهید سایت خود را در زبان‌های دیگر به نمایش در بیاورید افزونه Flag Icons را در سایت وردپرسی خود راه‌اندازی کنید.
افزودن آیکون پرچم در وردپرس

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که در سایت خود از مقاله‌های دوزبانه استفاده می‌کنید و یا اینکه می‌خواهید یکی از صفحات خود را به چند زبان مختلف بنویسید با افزودن آیکون پرچم در وردپرس می‌توانید در محتوا‌های سایت خود دکمه‌ای با پرچم مخصوص آن زبان قرار دهید تا بازدیدکنندگان با زدن دکمه زبان مشخص به آدرس اینترنتی و یا صفحه موردنظر شما هدایت شوند.

داستان آموزش افزودن آیکون پرچم در وردپرس با افزونه Flag Icons

بسیاری از سایت‌ها پس از توسعه کسب‌وکار اینترنتی خود به فکر گسترش سایت و اضافه کردن زبان‌های مختلف می‌افتند. علت این امر برای بیشتر کردن خدمات به مشتریان و یا بازدیدکنندگان از سایت آن‌ها می‌باشد. اگر شما هم می‌خواهید فعالیت‌های خود را به این شکل گسترش دهید افزونه Flag Icons شما را در این راه همراهی می‌کند. برای دیدن امکانات بیشتر این افزونه با ما همراه باشید.

امکانات ویژه افزونه Flag Icons عبارت است از:

  • قابلیت افزودن آیکون پرچم
  • قابلیت لینک دار کردن آیکون‌ها
  • قابلیت تغییر موقعیت مکانی آیکون در سایت
  • قابلیت نمایش آیکون به‌صورت فلت یا ثابت
  • دارای کد کوتاه برای استفاده در برگه‌های موردنظر
  • دارای قابلیت افقی و عمودی کردن آیکون‌ها
  • قابلیت هدایت برگه به گوگل ترنسلیت جهت ترجمه کامل سایت
  • رابط کاربری بسیار آسان

بعد از آشنایی با امکانات ویژه این افزونه اگر آماده هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی افزونه Flag Icons برای افزودن آیکون پرچم در وردپرس…

نصب افزونه Flag Icons

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Flag Icons را تایپ کنید و افزونه Flag Icons را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

نصب افزونه Flag Icons
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از فعال‌سازی افزونه Flag Icons به نوار کناری (ساید بار) بروید و از قسمت تنظیمات روی گزینه Flag Icons کلیک کنید. انتخاب گزینه Flag Icons
در صفحه بازشده به تنظیمات این افزونه می‌رسید:

  • Select ONE position for the icons & styling options: با انتخاب هر یک از گزینه‌های این قسمت می‌توانید موقعیت مکانی آیکون خود را مشخص کنید.
  • Make Icons Static or Float: با انتخاب این گزینه می‌توانید آیکون خود را به‌صورت فلت یا ثابت بسازید.
  • Align Icons Vertically or Horizontically: اگر می‌خواهید آیکون‌ها را به‌صورت عمودی نمایش دهید این گزینه را فعال کنید.
  • اگر می‌خواهید آیکون‌ها را در برگه‌های مشخص نمایش دهید از کد کوتاه زیر در برگه‌های خود استفاده کنید.
[flagicons]
  • Select the desired languages,add the links to their sites & select the order to appear: از زبان‌های زیر انتخاب کنید و آدرس‌های اینترنتی خود را به آن‌ها اضافه کنید.

تنظیمات افزونه Flag Icons  

  • برای اینکه بازدیدکننده بتواند سایت شما را به زبان دلخواه خود مشاهده کنند، گزینه گوگل ترنسلیت را اضافه کنید و در ادامه برای ذخیره تنظیمات روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

تنظیمات افزونه Flag Icons
جمع‌بندی:

در این آموزش می‌توانید سایت خود را به زبان‌های دیگر نمایش دهید که یکی از سبک‌های استاندارد برای معرفی زبان، نمایش آیکون پرچم آن کشور در سایت است. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید افزونه Flag Icons را در سایت خود راه‌اندازی کنید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.