افزودن استیکر به نوشته‌های وردپرس

تنها با نصب افزونه WP Emoji One قادر به افزودن استیکر به نوشته‌های وردپرس هستید و می‌توانید مفاهیم خود را از طریق استیکرهای اضافه‌شده، به کاربران خود القاء کنید، این افزونه دارای بیش از 1100 استیکر مختلف است که شما را در این امر یاری می‌کند.
افزودن استیکر به نوشته‌های وردپرس

گاهی اوقات می‌توان برای انتقال بهتر مفاهیم از استیکر استفاده کرد. اگر شما هم به دنبال انتقال بهتر مفاهیم به مخاطبین خود هستید، برای افزودن استیکر به نوشته‌های وردپرس می‌توانید از افزونه WP Emoji One استفاده کنید و همچنین با نصب این افزونه می‌توانید با بیش از 1100 استیکر زیبا و مفهومی احساسات و حالت‌های روحی خود را در نوشته‌های خود جای‌داده و به مخاطب انتقال دهید.

داستان آموزش افزودن استیکر به نوشته‌های وردپرس با افزونه WP Emoji One

از زمانی که شبکه‌های اجتماعی در ایران رشد کرد، کاربران برای بیان احساسات و علایق خود به شکلک‌ها (Emoji) روی آوردند اگر شما هم می‌خواهید مفاهیم خود را از طریق این استیکرها به کاربران خود القاء کنید می‌توانید با افزودن استیکر به نوشته‌های وردپرس این کار را انجام دهید کافی است افزونه WP Emoji One را در وردپرس خود نصب کنید تا از امکانات خوب این افزونه استفاده کنید.

امکانات ویژه افزونه WP Emoji One عبارت است از:

  • قابلیت تغییر مکانی آیکون استیکر در ردیف نوشته‌ها
  • دارای بیش از 1100 استیکر برای استفاده در نوشته‌ها
  • دارای دسته‌بندی مرتب برای استیکرها
  • رابط کاربری بسیار آسان و قابل‌دسترس

بعد از بررسی امکانات ویژه افزونه WP Emoji One به نصب و راه‌اندازی این افزونه به جهت افزودن استیکر به نوشته‌های وردپرس می‌پردازیم.

نصب افزونه WP Emoji One

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه WP Emoji One را تایپ کنید و افزونه WP Emoji One را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه WP Emoji One
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه در نوار کناری (ساید بار) به قسمت تنظیمات بروید و برای تنظیمات این افزونه روی گزینه (WP Emoji One) کلیک کنید. انتخاب گزینه WP Emoji One
تنظیمات این قسمت به این صورت است:

  1. Place the buttons in: با این گزینه می‌توانید مکان دکمه استیکر را در ردیف‌های نوشته جابه‌جا کنید.
  2. Save Changes: برای ذخیره تنظیمات روی این گزینه کلیک کنید.

تنظیمات افزونه WP Emoji One
بعد از تنظیمات افزونه به قسمت نوشته‌ها بروید و از دکمه ایجادشده در قسمت ویرایشگر متن روی گزینه Emoji کلیک کنید. افزودن استیکر به نوشته ها
همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید لیستی از استیکرهای این افزونه وجود دارد که می‌توانید از قسمت Specify the image size to use for the icons هراندازه‌ای از آیکون‌های موجود را که می‌خواهید انتخاب و در متن‌های خود استفاده کنید. افزودن استیکر به نوشته ها
جمع‌بندی:
در این آموزش متوجه شده‌اید که تنها با نصب افزونه WP Emoji One قادر به افزودن استیکر به نوشته‌های وردپرس هستید و می‌توانید مفاهیم خود را از طریق استیکرهای اضافه‌شده، به کاربران خود القاء کنید، این افزونه دارای بیش از 1100 استیکر مختلف است که شما را در این امر یاری می‌کند.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

6 پاسخ

    1. با سلام و احترام
      امتیازات سایت منظورتون هست؟ اگر بله موقع خرید محصول نشون میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *