بررسی جزئیات امنیتی قالب و افزونه در وردپرس

حتما برای شما هم آسیب پذیر نبودن قالب و افزونه‌های سایت از لحاظ امنیتی بسیار مهم است ولی بررسی کردن این همه افزونه و قالب از لحاظ امنیتی کار راحتی نیست، در این آموزش با افزونه‌ای آشنا می‌شوید که انجام این کار چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد.
بررسی جزئیات امنیتی قالب و افزونه در وردپرس

حتما برای شما هم آسیب پذیر نبودن قالب و افزونه‌های سایت از لحاظ امنیتی بسیار مهم است ولی بررسی کردن این همه افزونه و قالب از لحاظ امنیتی کار راحتی نیست، در این آموزش با افزونه‌ای آشنا می‌شوید که انجام این کار چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد. برای بررسی امنیت کافی است با بررسی جزئیات امنیتی قالب و افزونه در وردپرس با افزونه Plugin Security Scanner این کار را انجام دهید.

داستان آموزش بررسی جزئیات امنیتی قالب و افزونه در وردپرس با افزونه Plugin Security Scanner

اکثر کاربران تنها به نصب و راه‌اندازی افزونه‌ها و قالب‌هایی که دارند بسنده می‌کنند ولی اصل مهمی که در این بین به آن توجه نمی‌کنند بحث سالم بودن این افزونه‌ها و قالب‌هایی است که استفاده می‌کنند. آیا به این موضوع توجه کرده‌اید که این افزونه‌ای که در حال استفاده از آن هستید از لحاظ امنیتی سالم است یا خیر؟ برای بررسی جزئیات امنیتی قالب و افزونه در وردپرس با این آموزش همراه ما باشید.

امکانات ویژه افزونه Plugin Security Scanner عبارت است از:

  • قابلیت بررسی مشکل افزونه‌ها
  • قابلیت بررسی مشکل قالب‌ها
  • قابلیت نمایش مشخصات افزونه و قالب‌ها
  • رابط کاربری بسیار آسان

بعد از بررسی امکانات ویژه افزونه Plugin Security Scanner به نصب و راه‌اندازی افزونه بررسی جزئیات امنیتی قالب و افزونه در وردپرس می‌پردازیم.

نصب افزونه Plugin Security Scanner

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Plugin Security Scanner را تایپ کنید و افزونه Plugin Security Scanner را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه Plugin Security Scanner
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه در نوار کناری (ساید بار) به قسمت ابزارها بروید و برای بررسی جزئیات امنیتی قالب و افزونه در وردپرس روی گزینه Plugin Security Scanner کلیک کنید تا این افزونه کار خود را شروع کند. اتخاب گزینه Plugin Security Scanner
در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که افزونه شروع به جستجو در سایت کرده و همه قالب‌ها و افزونه‌های موجود در سایت را بررسی کرده است و یک قالب را هم به عنوان آسیب پذیر شناسایی کرده است. برای نمایش جزئیات بیشتر روی گزینه View details کلیک کنید. اجرای افزونه Plugin Security Scanner
جمع‌بندی:
اگر شما هم می‌خواهید از لحاظ امنیتی افزونه و قالب‌های خود را بررسی کنید، می‌توانید با نصب افزونه Plugin Security Scanner و تنها با چند کلیک سایت خود را از لحاظ امنیتی بررسی کنید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *