تغییر آدرس WP Admin برای افزایش امنیت در وردپرس

یکی از افزونه‌هایی که به شما کمک می‌کند یکی از حفره‌های امنیتی وردپرس را پوشش دهید افزونه Protect Your Admin است، این افزونه با تغییر آدرس صفحه ورود به پنل وردپرس به شما کمک می‌کند تا آدرس جدیدی به پنل مدیریتی بدهید تا از دسترس دیگران خارج باشد.
تغییر آدرس WP Admin برای افزایش امنیت در وردپرس

امنیت هر وب‌سایت از مهم‌ترین مواردی است که باید رعایت شود برای پوشش حفره‌های امنیتی نیاز است مواردی را رعایت کنید و یکی از این حفره‌ها پیش‌فرض بودن ورود به پنل مدیریتی وردپرس است. با آموزش تغییر آدرس WP Admin برای افزایش امنیت در وردپرس همراه ما باشید.

داستان آموزش تغییر آدرس WP Admin برای افزایش امنیت در وردپرس

ازآنجایی‌که بحث امنیت وب سایت‌ها اهمیت ویژه‌ای نزد کاربران دارد و همیشه به دنبال تأمین امنیت هستند لذا این افزونه را برای افزایش هر چه بیشتر امنیت وب‌سایت پیشنهاد می‌کنیم، از مواردی که باید کاربران مدنظر قرار دهند تغییر آدرس WP Admin برای افزایش امنیت در وردپرس است، چه‌بهتر که آدرس صفحه ورود به پنل مدیریت وردپرس را با تغییر نام از دسترس بقیه خارج کنید تا شاهد حملات احتمالی افراد مخرب نباشید. اگر علاقه‌مند به انجام این کار هستید با امکانات ویژه افزونه Protect Your Admin با ما همراه شوید.

امکانات ویژه افزونه Protect Your Admin عبارت است از:

  • قابلیت تغییر آدرس wp-admin به آدرس دلخواه
  • هدایت کاربران ناشناس به صفحه اصلی وب‌سایت
  • قابلیت سفارشی‌سازی
  • قابلیت افزودن لوگو
  • قابلیت افزودن کاربران خاص برای ورود با آدرس wp-admin
  • قابلیت به‌روزرسانی آدرس جدید بعد از خروج مدیر سایت برای افزایش امنیت
  • رابط کاربری بسیار آسان
  • و…

بعد از بررسی امکانات ویژه افزونه Protect Your Admin به نصب و راه‌اندازی این افزونه به جهت تغییر آدرس WP Admin برای افزایش امنیت در وردپرس می‌پردازیم.

نصب افزونه Protect Your Admin

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Protect Your Admin را تایپ کنید و افزونه را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه Protect Your Admin
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه Protect Your Admin به نوار کناری (سایدبار) بروید و از قسمت تنظیمات روی گزینه Protect WP-Admin کلیک کنید تا به قسمت تنظیمات این افزونه هدایت شوید. انتخاب گزینه Protect wp Admin
تنظیمات عمومی
Protect Your Admin:

  • Enable: برای فعال کردن افزونه تیک این گزینه را بزنید.
  • Admin Slug: در این فیلد متن موردنظر خود را وارد کنید تا از این به بعد بجای نوشتن (wp-admin) بانام جدید وارد پنل مدیریت وردپرس شوید.
  • Your New Admin URL: آدرس جدید را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید.

تنظیمات افزونه Protect Your Admin
تنظیمات صفحه ورود به پنل مدیریت سایت (
Login Page Style):

  • Define Logo Path: برای تغییر لوگو وردپرس در صفحه ورود به پنل مدیریت می‌توانید از این قسمت استفاده کنید و لوگوی سایت خود را اضافه کنید.
  • Body Background Color: برای تغییر رنگ پس‌زمینه صفحه ورود به پنل مدیریت می‌توانید از پالت رنگ این قسمت استفاده کنید.

تنظیمات افزونه Protect Your Admin
تنظیمات پیشرفته:

  • Restrict registered non-admin users from wp-admin: اگر می‌خواهید کاربران با واردکردن آدرس پیش‌فرض (wp-admin) برای ورود به پنل مدیریتی به صفحه اصلی سایت هدایت شوند، این گزینه را فعال کنید.
  • Logout Admin After Add/Update New Admin URL(Optional): با فعال کردن این گزینه به افزونه اجازه می‌دهید که بعد از خروج مدیر سایت، آدرس جدید را به‌روزرسانی کند که بیشتر برای افزایش امنیت کاربرد دارد.
  • Allow access to non-admin users: اگر می‌خواهید به کاربران خاص دسترسی ورود (wp-admin) به پنل مدیریت بدهید، می‌توانید در این فیلد شناسه کاربران خاص را با جداکننده کاما وارد کنید.

برای ذخیره تنظیمات روی گزینه (Save Settings) کلیک کنید. تنظیمات افزونه Protect Your Admin 
جمع‌بندی:
یکی از افزونه‌هایی که به شما کمک می‌کند یکی از حفره‌های امنیتی وردپرس را پوشش دهید افزونه Protect Your Admin است، این افزونه با تغییر آدرس صفحه ورود به پنل وردپرس به شما کمک می‌کند تا آدرس جدیدی به پنل مدیریتی بدهید تا از دسترس دیگران خارج باشد.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *