ساختن صفحه فرود در وردپرس

با ساختن صفحه فرود در وردپرس می‌توانید بازدیدکنندگان خود را با تبلیغات خوبی که در این صفحه قرار می‌دهید چند برابر کنید و اکثر آن‌ها را به قسمت خرید هدایت کنید که البته باید شما دانش کافی را در این زمینه داشته باشید.
ساختن صفحه فرود در وردپرس

حتماً شما هم با اصطلاح صفحه فرود آشنا شده‌اید؛ صفحه فرود یا همان (Landing Page) یک برگه تمام صفحه هست که خالی از فوتر و هدر و یا سایدبار است تا بازدیدکنندگان به‌محض ورود به این صفحه تبلیغات شما را مشاهده کنند. برای ساختن صفحه فرود در وردپرس نیاز است از افزونه‌هایی از قبیل افزونه Blank Slate استفاده کنید. صفحات فرود باعث افزایش اطلاعات بازدیدکنندگان در مورد محصولات و یا تبلیغات شما می‌شود و همچنین این اطلاعات باعث نزدیک شدن به مرحله خرید می‌شود. اکثر کمپین‌های تبلیغاتی که چنین صفحات فرودی به همراه خود دارند، نرخ تبدیل (Conversion Rate) بالایی به وجود می‌آورند و باعث افزایش فروش می‌شوند.

داستان ساختن صفحه فرود در وردپرس با افزونه Blank Slate

اگر شما هم می‌خواهید برای سایت خود صفحه فرود یا همان (Landing Page) بسازید نیاز به ایجاد یک صفحه خالی از سربرگ و سایدبار و فوتر هستید، وردپرس به‌صورت پیش‌فرض دارای این قابلیت نیست و برای ایجاد این قابلیت نیاز به تغییراتی دارد تا بتوانید چنین امکانی را به وردپرس خود اضافه کنید. اگر شما هم نیاز به ساخت صفحه فرود در وردپرس هستید با آموزش ساختن صفحه فرود در وردپرس با افزونه Blank Slate همراه ما باشید.

امکانات ویژه افزونه Blank Slate عبارت است از:

  • قابلیت ساخت صفحه خالی
  • بدون محدودیت برگه
  • رابط کاربری بسیار آسان

بعد از آشنایی با امکانات ویژه افزونه Blank Slate اگر آماده هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی افزونه Blank Slate جهت ساختن صفحه فرود در وردپرس…

نصب افزونه Blank Slate

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Blank Slate را تایپ کنید و افزونه Blank Slate را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

نصب افزونه Blank Slate
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه از نوار کناری(سایدبار) به قسمت برگه‌ها بروید و روی گزینه افزودن برگه کلیک کنید. انتخاب گزینه افزودن برگه در افزونه Blank Slate
برای داشتن برگه‌ای بدون فوتر و یا هدر از قسمت (قالب) گزینه (قالب پیش‌فرض) را به (Blank Slate) تغییر دهید و روی گزینه انتشار کلیک کنید، هم‌اکنون می‌توانید در این برگه طبق سلیقه و نیاز خود صفحه فرود یا صفحه تبلیغاتی خود را طراحی کنید. تنظیمات افزونه Blank Slate
جمع‌بندی:
با ساختن صفحه فرود در وردپرس می‌توانید بازدیدکنندگان خود را با تبلیغات خوبی که در این صفحه قرار می‌دهید چند برابر کنید و اکثر آن‌ها را به قسمت خرید هدایت کنید که البته باید شما دانش کافی را در این زمینه داشته باشید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (2 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.