غیرفعال کردن دیدگاه‌ها در وردپرس

افزونه Disable Comments به شما اختیار غیرفعال کردن تمامی دیدگاه‌ها را در تمام نوشته‌ها، برگه‌ها و یا محصولات و... را می‌دهد. تنها با تنظیم کردن این افزونه دیگر نیاز به غیرفعال کردن تک‌تک دیدگاه‌های جدید و قدیم نیست.
غیرفعال کردن دیدگاه‌ها در وردپرس

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که فرصت پاسخ‌دهی به دیدگاه‌ها را ندارید و یا اینکه می‌خواهید سایتی زیبا و بدون دیدگاه داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم افزونه Disable Comments را برای غیرفعال کردن دیدگاه‌ها در وردپرس امتحان کنید این افزونه اختیار غیرفعال کردن تمامی دیدگاه‌ها را در تمام نوشته‌ها، برگه‌ها و یا محصولات و… به شما می‌دهد. تنها با تنظیم کردن این افزونه دیگر نیاز به غیرفعال کردن تک‌تک دیدگاه‌های جدید و قدیم نیست.

داستان غیرفعال کردن دیدگاه‌ها در وردپرس با افزونه Disable Comments

برای غیرفعال کردن دیدگاه‌ها در وردپرس نیاز است به قسمت برگه‌ها یا نوشته‌ها و یا محصولات بروید و برای هرکدام از قسمت‌های موردنظر خود روی قسمت ویرایش سریع کلیک کنید و نپذیرفتن دیدگاه را انتخاب کنید که این کار برای سایت‌های وردپرسی پرمحتوا کار بسیار پردردسری و بسیار وقت‌گیر است. افزونه Disable Comments یکی از افزونه‌هایی است که مشکل شما را در چند ثانیه حل می‌کند و سایتی بدون دیدگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه با امکانات ویژه این افزونه بیشتر آشنا شوید.

امکانات ویژه افزونه Disable Comments عبارت است از:

  • کاملاً فارسی
  • رابط کاربری بسیار آسان
  • قابلیت غیرفعال سازی تمامی دیدگاه‌های موجود در برگه‌ها
  • قابلیت غیرفعال سازی تمامی دیدگاه‌های موجود در نوشته‌ها
  • قابلیت غیرفعال سازی تمامی دیدگاه‌های موجود در رسانه‌ها
  • قابلیت غیرفعال سازی تمامی دیدگاه‌های موجود در محصولات
  • قابلیت غیرفعال سازی تمامی دیدگاه‌های موجود در کل سایت
  • قابلیت غیرفعال سازی قسمت (پذیرفتن دیدگاه) در ویرایش سریع‌ها

بعد از آشنایی با امکانات ویژه افزونه Disable Comments اگر مایل هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی افزونه Disable Comments برای غیرفعال کردن دیدگاه‌ها در وردپرس…

نصب افزونه Disable Comments

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Disable Comments را تایپ کنید و افزونه Disable Comments را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

نصب افزونه Disable Comments
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه از نوار کناری (سایدبار) به قسمت تنظیمات بروید و روی گزینه Disable Comments کلیک کنید. انتخاب گزینه Disable Comments در افزونه Disable Comments
در ادامه به قسمت تنظیمات این افزونه می‌رسید:

  1. با فعال‌سازی گزینه اول (هر جا): تمام دیدگاه‌ها در سراسر سایت دیگر نمایش داده نمی‌شود.
  2. با فعال‌سازی گزینه دوم (در انواع پست تایپ‌ها): این قسمت به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌صورت تکی هرکدام از قسمت‌هایی که می‌خواهید دیدگاهی نداشته باشد را انتخاب کنید و این دسته‌بندی شامل نوشته‌ها و برگه‌ها و رسانه‌ها است البته هر دیدگاه دیگری که با نصب افزونه‌های مختلف به وردپرس شما اضافه می‌شود را نیز شامل می‌شود،
  3. روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

تنظیمات افزونه Disable Comments
برای اینکه بدانید دقیقاً چه قسمت دیگری از تنظیمات وردپرس تغییر می‌کند، به قسمت همه نوشته‌ها یا همه برگه‌ها بروید و یکی از برگه‌ها یا نوشته‌های خود را انتخاب کنید و روی گزینه ویرایش سریع کلیک کنید. در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در حالت غیرفعال بودن افزونه، گزینه (پذیرفتن دیدگاه) دیده می‌شود ولی هنگامی‌که این افزونه فعال می‌شود این گزینه نیز برداشته می‌شود و تمام دیدگاه‌های هر بخش به‌صورت جداگانه یا به‌صورت کلی غیرفعال می‌شوند. حذف شدن گزینه پذیرفتن دیدگاه از قسمت ویرایش سریع
جمع‌بندی:
افزونه Disable Comments به شما اختیار غیرفعال کردن تمامی دیدگاه‌ها را در تمام نوشته‌ها، برگه‌ها و یا محصولات و… را می‌دهد. تنها با تنظیم کردن این افزونه دیگر نیاز به غیرفعال کردن تک‌تک دیدگاه‌های جدید و قدیم نیست.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

2 پاسخ

  1. سلام
    عالی بود ممنون. یکی از زیباترین افزونه‌هایی که تا الان دیدم و با وردپرس سازگار بود این افزونه بود. ممنون از زحماتتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.