نمایش تصادفی نوشته‌ها در وردپرس

اگر شما هم به دنبال نمایش تصادفی نوشته‌ها در وردپرس هستید و می‌خواهید پیشنهادهای خود را به‌صورت دسته‌بندی در سایت نمایش دهید این افزونه نیاز شمارا برآورده خواهد کرد.
نمایش تصادفی نوشته‌ها در وردپرس

اگر شما هم به دنبال نمایش تصادفی نوشته‌ها در وردپرس هستید و می‌خواهید پیشنهادهای خود را به‌صورت دسته‌بندی در سایت نمایش دهید این افزونه نیاز شمارا برآورده خواهد کرد، روش کار این افزونه به این صورت است که محتوای شمارا به 5 سبک مختلف در سایدبار یا فوتر نمایش می‌دهد و همچنین این افزونه بدون نیاز به تنظیمات خاصی دسته‌بندی‌های شمارا به‌صورت خودکار به نمایش درمی‌آورد.

داستان آموزش نمایش تصادفی نوشته‌ها در وردپرس با افزونه Random Post

حتماً شما هم می‌دانید که یکی از روش‌های پایین آوردن نرخ پرش (بانس ریت)، نگه‌داشتن کاربران در سایت با مدت‌زمان بیشتر است، ولی کاربران به علت نبود پیشنهادهای موجود در سایت حوصله گشتن در محتواها را ندارند و با دیدن اولین پست از سایت شما خارج می‌شوند، ولی با این افزونه می‌توانید پیشنهادهایی را در سایدبار یا فوتر خود به نمایش دربیاورید تا بازدیدکنندگان زمان بیشتری را برای دیدن سایت شما صرف کنند که البته ناگفته نماند که محتوای خوب، کاربران خود را جذب می‌کند ولی بااین‌حال این کارها باعث بازدید بیشتر و افزایش جایگاه سایت شما می‌شود، در ادامه با امکانات ویژه این ابزارک بیشتر آشنا شوید.

امکانات ویژه افزونه Random Post عبارت است از:

  • دارای 5 سبک مختلف برای نمایش تصادفی محتوا
  • قابلیت انتخاب دسته‌بندی
  • قابلیت نوشتن عنوان در بالای محتوای نمایش داده‌شده
  • قابلیت اضافه شدن مطالب جدید به‌صورت خودکار
  • قابلیت نمایش همان دسته‌بندی به‌صورت جداگانه
  • افزونه‌ای بسیار کاربردی با رابط کاربری آسان

بعد از آشنایی با امکانات ویژه این افزونه حالا اگر مایل هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی افزونه Random Post برای نمایش تصادفی نوشته‌ها در وردپرس…

نصب افزونه Random Post

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Random Post را تایپ کنید و افزونه Random Post را نصب و سپس فعال‌ کنید.

نصب افزونه RandomPostدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه در نوار کناری (سایدبار) به قسمت نمایش بروید و روی گزینه ابزارک‌ها کلیک کنید و به قسمت تنظیمات این ابزارک بروید. انتخاب گزینه ابزارک‌ها در افزونه RandomPost
در این قسمت باید ابزارک Spider Random Post را به قسمت نوار کناری یا فوتر اضافه کنید. سپس با باز کردن لیست کشویی موجود، تنظیمات موردنیاز خود را انجام دهید که این تنظیمات عبارت است از:

  1. Title: در این فیلد نام عنوان خود را بنویسید.
  2. Select Category: از این قسمت دسته‌بندی‌های موردنیاز جهت نمایش محتوا در سایت مشخص کنید.
  3. Quantity of Posts: در این گزینه می‌توانید تعداد پست‌ها را جهت نمایش مشخص کنید.
  4. Auto Update: این گزینه برای به‌روزرسانی خودکار نوشته‌ها در سایت است که به‌صورت پیش‌فرض فعال است.
  5. Visualization: این قسمت هم برای سبک نمایش محتوا در سایت استفاده می‌شود که شامل 4 سبک استایل و 1 سبک تصادفی است. که به جذاب شدن پست‌ها کمک می‌کند.

بعد از تنظیمات موردنیاز روی گزینه ذخیره کلیک کنید و نتایج تنظیمات را در سایت خود مشاهده کنید. تنظیمات ابزارک‌ Random Post

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *