قوانین و مقررات سایت شهر وردپرس

کلیه کاربران که قصد خرید وعضویت درسایت شهر وردپرس رو دارندباید کامل بندهای موجود در این توافق‌نامه مطالعه نمایند و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.
عضویت درسایت شهر وردپرس و اقدام به خرید محصولات به منزله قبول شرایط این توافق نامه می‌باشد.

ماده یک: عضویت

کاربر سایت متعهد میشود که با شماره و اطلاعات شخص خودش در سایت عضو شود.

ماده دو: خرید از سایت

ابتدا کاربران گرامی با نام کاربری خود محصول مورد نظر خود را پس از بررسی دقیق انتخاب می نمایند و پس از پرکردن فیلدهای مورد نظر بصورت انلاین اقدام به پرداخت می نمایند و سپس یک ایمیل و پیامک حاوی رسید کالا و خدمات ارسال می شود و سپس کاربرمی تواند از طریق پنل کاربری بخش محصولات خریداری شده به محصولات دسترسی داشته باشد.

ماده سه: مجوزها

تمام محصولات ارائه شده درسایت دارای مجوز وزارت ارشاد می باشدو هرگونه کپی برداری ازمطالب ومحصولات سایت غیرمجاز بوده و شرعا حرام است  و پیگردقانونی دارد.

ماده چهار: پشتیبانی

تمام محصولات سایت دارای شش ماه پشتیبانی رایگان از زمان خریدمی باشد و بصورت بیست و چهار ساعته بجزایام تعطیلات رسمی اماده ارائه خدمات به شما می باشد.

ماده پنج: اظهارات

کاربران نباید در بخش مربوط به نظرات , اظهارات یا اقداماتی را انجام دهندکه مبین نقض حقوق اشخاص دیگرباشد. همچنین نظراتی که خلاف مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد کاربر مذکور سریعا ازسایت اخراج می شود و حق هیچگونه اعتراضی راندارد و وجه واریزی آن مسترد نمی گردد.