میزان پیشرفت خواندن شما
فهرست مطالب

فهرست مطالب

چطور در یک سال از 0 به درآمد ماهی 4 میلیون تومان رسیدم؟

کسب درآمد از وردپرس

با سلام و احترام، من امیر حسین احمدی موسس شهر وردپرس، ابتدای شروع این رویا یعنی شهر وردپرس جوانی بودم که به عقیده هم سن و سالانم ما برای بدبختی زاده شده بودیم چون نه پدر پولداری داشتیم نه حامی درست حسابی.

از وقتی خاطرم هست مشغول به کار بودم، همین الان که در حال نوشتن این مطلب هستم برای به خاطر آوردن هر یک از خاطراتی که قصد گفتن آن را دارم یک بار جلو شما چشمم را میبندم و مرور خاطرات میکنم.

 

دستفروشی سر چهار راه و خیابان

کاری با داستان دیگر آدم ها در این قضیه ندارم اما من در کمترین سنم سر یکی از چهار راه های شهر محل تولدم “همدان” دستفروشی میکردم و تنها چیزی که توان فروختن آن را داشتم آدامس موزی بود.

من یک بکس آدامس موزی را 175 تومن میخریدم و از فروش تکی آن به کل 300 تومان کسب درآمد می‌کردم.

این کار برایم 6 ماه بیشتر عمر نداشت چون به هیچ وجه قادر نبودم با این مبلغ کم کاری کنم.

این شد که تصمیم گرفتم کنار خیابان “اسباب بازی” بساط کنم، از آنجایی که پول برای خرید اسباب بازی نداشتم به صورت امانتی اسباب بازی میگرفتم و زمانی که فروش رفت پول صاحب مغازه ای که از آن خریده بودم را می‌دادم.

باورتان می‌شود گران ترین محصولی که داشتم 2200 تومان بود که هر کسی آن را می‌دید میگفت چه خبره؟ مگه اینجا سر گردنه است.

از شانس بنده و دست تقدیر در یک اتفاق بد تمام مغازه اسباب بازی آتش گرفت و من بیکار شدم 🙁

از سودی که کسب کرده بودم پودر شربت خریدم و در یکی از خیابان های شلوغ بساط کردم ولی شهرداری به شدت با اینکار من مخالف بود و همیشه باید مثل افرادی که پلیس دنبال آنهاست مواظب بودم که سر نرسند واگرنه همه وسایل من را میبردند.

 

در گذر زمان

بعد از این اتفاقات هزاران کار دیگر هم کردم ولی بزرگترین چیزی که از آن دوران یادم هست این بود که پدرم کارگاه کفاشی داشت و از اضافه چرم های کارگاه یکی از خانم های فامیل برایمان کیف موبایل درست کرد و شروع به فروش آن کیف ها کردم.

گذشت گذشت و گذشت تا بالاخره من وارد حوزه کامپیوتر شدم و عاشق برنامه نویسی 🙂

از سال سوم راهنمایی ام تا دوره کاردانی دانشگاه فقط عاشق کامپیوتر و برنامه نویسی بودم ولی هیچ درآمد مناسبی نداشتم، به زور می‌توانستم خرج خودم را بدهم، همیشه حسرت میخوردم به هم دانشگاهی هایم که شهریه دانشگاهشان را پدرشان می‌دهد و به آن ها ماشین داده و همه چیز

البته الان نظرم این نیست، الان خیلی افتخار میکنم که به قیمت شکستن پاهایم یاد گرفتم روی پای خودم بایستم.

 

نمیدونم چند سالته؟ اهل کجایی؟ یا چقدر تلاش موفق یا ناموفق داشتی؟

اما اوضاع برای من هیچوقت مثل اون چیزی که داخل کلیپ های انگیزشی توضیح داده می‌شد، نبود.

هر چقدر که تلاش می‌کردم نتیجه ای حاصل نمی‌شد، اما از یک جایی به بعد تصمیم گرفتم هر چیزی که در دستانم دارم را رها کنم.

شما سختی اینکه به سوپر مارکت بروید و نتوانید حتی یک آب معدنی بخرید را چشیده اید؟ من دقیقا در این شرایط بودم

 

اما…

به لطف خدا و افزایش سطح یادگیری خودم توانستم شروع به فعالیت قوی در حوزه وردپرس کنم و در این زمینه افزایش علم داشته باشم.

اوایل واقعا درآمد زیادی نداشتم اما شروع به ترجمه قالب و افزونه وردپرس کردم تا بتوانم درآمد بخور و نمیری کسب کنم، ابتدا در سایت خودم اینکار را انجام می‌دادم و اندکی هم فروش داشتم.

اما فرصت بهتری را در در مارکت های واسطه دیدم و شروع به درآمد از طریق آن ها کردم، با عرضه محصول هوشمندانه و آزمون و خطا روش های فروش از درآمد صفر در یک سال به 40 میلیون تومان پول رسیدم (در بعضی از ماه ها درآمدم به 8 میلیون هم میرسید)

در ابتدا قصد داشتم در شهر وردپرس شروع کنم به آموزش موارد فنی و… که بیشتر نیاز وب مستر هاست ولی به این نتیجه رسیدم که خیلی از افراد نیازمند یک درآمد خوب هستند و من از این بی خبرم…

این شد که تصمیم گرفتم دوره ای طراحی کنم و در این دوره راز خودم در این یک سال را عنوان کنم و کمک کنم شما هم بتوانید مثل من از این مرز درآمد عبور کنید و با خیال راحت بتوانید به درآمد ها و فرصت های بیشتر فکر کنید.

با یاری خدا توانستم در این یک سال یک دفتر مناسب داشته باشم باتعداد افراد 4 نفر حضوری و 6 نفر غیر حضوری، که روزی باورم نمی‌شد که بتوانم همچنین کاری کنم.

الان با خیال راحت پیشنهاد های کاری دیگران که می‌گویند ببین پول در این کار هست، را رد میکنم و با خیال راحت به کار خودم ادامه می‌دهم.

اگر به گذشته ام برگردم تمام دارایی ام را جمع می‌کنم تمام اسباب بازی هارا که فروختم، تمام آدامس هایی که فروختم را جمع می‌کردم و این دوره را تهیه می‌کردم تا خیلی زودتر از شر مشکلات مالی که رابطه مستقیم با روح و روان نیز دارد خلاص بشم.

واقعا خسته شده بودم از اینکه یک کافه نمی‌توانم حداقل 2 بار در ماه نمی‌توانم بروم چون پول ندارم چون دارایی ام کم است.

 

چی بگیم چی نگیم

من تمامی نکات لازم شمارا در این دوره توضیح دادم فقط لازم است شما آموزش وردپرس را گذرانده باشید همیییییییییییین

در مورد شیوه های پس انداز درآمد که از بین نرود به شما یاد خواهم داد که درآمد را خرج کنید به اندازه کافی ولی به اندازه کافی هم سرمایه نگهدارید.

به شما یاد خواهم داد چطور یک محصول مناسب که از ابتدا پر فروش باشد را انتخاب کنید.

به شما یاد خواهم داد جطور یک صفحه محصول حرفه ای که فروش را چند برابر کند بسازید.

به شما یاد خواهم داد که برای محصولتان کلیپ های حرفه ای تولید کنید که مشتری را بهت زده کند مثل نمونه زیر:

[jwp-video n=”1″]

و همچنین تمامی نکات فروش موفق را به شما یاد خواهم داد

کاملا تضمینی و اگر جواب نداد و نتوانستید اینکار را بکنید که ممکن نیست همچنین اتفاقی بیوفتد من اسم و برند خودم را تضمین میکنم که تمامی هزینه های پرداختی شما  + خسارت و هر هزینه ای که متقبل شده اید را پرداخت می‌کنم.

بیایید یک بار هم که شده ریشه کم درآمدی یا کارمندی از سر ناچاری را از جا در بیاوریم و آزاده کار کنیم و به تفریح و زندگی خودمان هم برسیم و ساعت کاری دلخواه خودمان را داشته باشیم.

 

[vc_btn title=”شروع کسب درآمد 4 میلیون تومان از ترجمه قالب وردپرس” style=”3d” color=”danger” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fshahrwp.com%2Fproduct%2Fmake-money-from-translate%2F%3Futm_source%3Dtopbar%26utm_medium%3Dsitet%26utm_campaign%3Dtarjome|||”]

4 پاسخ

  1. سلام جناب احمدی ، خیلی خوشحالم که تونستید این دوره رو تهیه کنید بنده که از شما قدیمی ترم و 7 8 سالی هست کارم همینه توصیه میکنم که کمتر روی این دوره شواف انجام بدید ما که دیگه خودمون تو بازاریم قرار نیست اینقدرم خبری باشه که شما میگید همه جمع کنن بشینن ترجمه کنن و در ضمن که اینکار به درد هر کسی نمیخوره ، این که شما به درآمد رسیدید خوبه ولی دلیل نیست هر کسی بتونه با این دوره در آمد اینجوری برسه اونم از فارسی سازی قالب ها و افزونه های وردپرس که خیلیا اونو کار درستی نمیدونن

    1. با سلام و احترام
      بنده خیلی خوشحالم که نظر دادید در این مورد. و سابقه طولانی تر شما نسبت به بنده احترام میزارم و جا داره شمارو استاد خطاب کرد.
      عرضم به حضور شما که قرار هست دقیقا آموزش بدم که این اتفاق بیوفته، این دوره از روی بی تجربگی و بی نتیجگی نبوده، بنده برای هر محصول تست داشتم و قبل از تهیه دوره چند نفر رو به فروشنده تبدیل کردم و اون ها به درآمد خوب رسیدند که ازشون سوال میکنم راضی باشند اسم و فروشگاهشون رو درج میکنم.
      اینقدر به این دوره ایمان دارم که یک سال براش گارانتی گذاشتم و اگر دانشجو این دوره به نتیجه نرسید که ممکن نیست من تمام ضرر هاش رو هم جبران میکنم.
      فارسی سازی قالب و افزونه فرصت بزرگی هست که درسته خیلی ها وارد شدند ولی همین خیلی ها چند درصدشون پر فروشن و به نظر بنده میشه پر فروش بود حتی با این وضعیت و شرایط از این شلوغ تر.
      و در آخر فکر میکنم اگر ماها یعنی من و شما بتونیم فرصت شغلی برای حتی یک ایرانی ایجاد کنیم هم به اقتصاد کمک کردیم و هم دعای خیر یک خانواده پشت سر ماست که این به شدت از هر چیز در دوره برای بنده مهم هست.

  2. با فروش قالب غیر استاندارد، وعده‌های پوچ، دروغ گویی و عدم پشتیبانی به سرعت می‌توانید پول دار شوید. همچنان به کلاه برداری و ارائه محصولات بی کیفیت ادامه بدید.

    1. با سلام و احترام
      شاید بشود با کلاهبرداری و مواردی که شما فرمودید یکبار از کسی کلاهبرداری کرد ولی کاربران به کسانی که کلاهبردار هستند بار دوم اعتماد نمی‌کنند.
      و اگر قصد درآمد پایدار باشد باید اعتماد مشتریان جلب شود + ارائه محصولات با کیفیت که خریداری شود.
      اگر یک شخص حس کند کسی کلاهبردار است ماه بعد یا زمانی دیگر از وی خریدی نخواهد داشت.
      پس به همین دلیل نمیتوان کلاهبرداری را ادامه و محصولات بی کیفیت عرضه کرد.
      از نوع پیام شما مشخص هست که به شدت از این صنعت گله مند هستید. شخصا در مقاله راهنمای خرید قالب وردپرس اشاره به این داشتم که چطور به یک شخصی اعتماد کنیم که لایق اعتماد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *