میزان پیشرفت خواندن شما
فهرست مطالب

فهرست مطالب

افزونه سئو رنک مث چیست ؟!

سئو رنک مث چیست

امروزه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی با توجه به همه سختی هایی که دارد نیازمند توجه به مواردی است که در افزایش بازدهی آن تاثیرگذار می باشند و ممکن است توجه نکردن به آن موجب یک شکست سنگین شود. یکی از این موارد که تاثیر به سزایی در افزایش بازدهی یک کسب و کار دارد سئو می باشد که به صورت فوق العاده ای کاربردی است. برای بهبود دادن سئو روش های زیادی وجود دارد که سیستم مدیریت محتوای وردپرس خودش در این امر پیشرو بوده است و توانسته یک وضعیت بسیار مناسب از سئو را برای خود ایجاد کند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی اینکه افزونه سئو رنک مث چیست و روش نصب و راه اندازی این افزونه به چه صورت می باشد توضیحاتی را برای شما ارائه بدهیم، اما قبل از اینکه بخواهیم به بررسی افزونه سئو رنک مث چیست بپردازیم لازم است ابتدا در رابطه با سئو برای شما توضیحاتی را ارائه بدهیم تا متوجه شوید چرا باید خودمان را درگیر سئو در وب سایت کنیم،پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید وب سایت خود را سئو کنیم؟

شاید این سوال که چرا باید وب سایت خود را سئو کنیم و هزینه ای را برای آن پرداخت کنیم برای بسیاری از افراد که دارای فروشگاه های اینترنتی هستند یا اینکه وب سایت هایی را دارند که خدمات مختلفی را به کمک آن ارائه می دهند پیش آمده باشد.

که در پاسخ به این سوال باید گفت که انجام سئو یکی از کار های مهمی می باشد که می تواند کمک بسیاری را در زمینه های افزایش فروش و برند سازی به شما بکند. به طور کلی SEO یا همان سئو یک سر واژه است که از کلمه Search Engine Optimization گرفته شده و به معنای مجموعه اقداماتی است که با انجام آنها می توانید وب سایت خود را در رده بالای لیست موتور های جستجو قرار بدهید.

چرا باید وب سایت خود را سئو کنیم؟

بنابراین اگر شما بتوانید در موتور های جستجوی گوگل رتبه بالایی را به وب سایت خود اختصاص بدهید می توانید از ترافیک این سایت هم استفاده کنید که یکی از موثر ترین ترافیک ها می باشد که می تواند کاربر را به سمت وب سایت شما بیاورد.

شاید شما هم جزو افرادی باشید که فکر می کنند به جای استفاده از سئو می توانند از کمپین های تبلیغاتی که نتیجه بهتری دارد استفاده کنند و به صورت فوری به نتیجه دلخواه برسند اما اینطور نیست چون هر ریالی که برای سئو کردن وب سایت خود و بالا بردن رتبه آن به صورت صحیح هزینه کنید در آینده تاثیر مستقیمی بر روی گسترش کار شما و برند سازی آن دارد.

قطعا شما هم جزو افرادی هستید که به صورت ضمنی با اینکه افزونه سئو رنک مث چیست آشنایی دارید که به مقاله سئو رنک مث چیست و چگونه راه اندازی می شود رسیده اید، پس با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله به سراغ معرفی اینکه افزونه سئو رنک مث چیست و چه کاربرد هایی دارد بپردازیم.

افزونه سئو رنک مث چیست ؟

افزونه سئو رنک مث یا همان SEO Rank Math یکی از بهترین افزونه ها برای بهینه سازی موتور های جست و جو در وردپرس است که با استفاده از نسخه رایگان آن هم می توانید از امکانات خوب و ایده آل آن بهره مند شوید.

افزونه سئو رنک مث بر اساس نظر سنجی های انجام شده در بین سئو کارها به عنوان یکی از بهترین افزونه ها برای سئو در سال شناخته شده است. کاربران می توانند با استفاده از افزونه سئو رنک مث امکانات کنترلی بسیار خوبی را برای وب سایت خود داشته باشند و به صورت دقیق بدانند که با انجام چه کاری می توانند بازدهی وب سایت خود را با سئو افزایش بدهند.

استفاده از افزونه سئو رنک مث رایگان است اما این افزونه دارای نسخه پرمیوم هم است که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید اما دقت داشته باشید که نسخه رایگان این افزونه هم دارای امکانات بسیار زیادی است که می تواند کار شما را راه بیندازد.

همچنین شما می توانید افزونه سئو رنک مث نصب شده بر روی وب سایت وردپرسی خود را به گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول متصل نمایید و اطلاعات دقیقی را از ورود و خروج کاربران به وب سایتتان و اینکه رتبه قبلی وب سایت شما قبلا چقدر بوده است و الان در چه جایگاهی قرار دارد را مشاهد نمایید، در واقع می توانید اطلاعات دقیقی را از وب سایت خود به دست بیاورید.

افزونه سئو رنک مث چیست ؟

افزونه سئو رنک مث یکی از خدمات بسیار خوب وردپرس می باشد که همانند یک واسطه عمل می کند و توانسته است به کارشناسان سئو کمک بسیاری بکند تا با استفاده از این افزونه بتوانند سئوی وب سایت را بهبود بدهند و میزان بازدید کنندگان وب سایت را افزایش بدهند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترین سیستم ها برای ایجاد یک سایت کاربردی و حرفه ای برای موتور های جست و جو است اما چیزی که باعث شده است وردپرس به این صورت طرفدار پیدا کند وجود افزونه های قدرتمند و تم های مختلف و برتر در مخزن وردپرس است که هر یک از آنها برای یک عملکرد اصلی ساخته شده اند و همه مواردی که برای صعود یک وب سایت به اولین رتبه و نتیجه در موتور های جستجو را نیاز است به همراه خود دارند و در اختیار شما قرار می دهند.

به طور کلی افزونه سئو رنک مث می تواند کمک بسیاری به شما در بالا بردن رتبه سئو بکند بنابراین می توان در پاسخ به سوال اینکه سئو رنک مث چیست گفت که این افزونه کمک بسیاری به افزایش رتبه وب سایت شما در موتور های جستجو می کند و دارای کاربرد های بسیاری است که همه آنها در رتبه وب سایت شما تاثیر گذار هستند در ادامه به بررسی اینکه کاربردهای افزونه سئو رنک مث چیست خواهیم پرداخت.

کاربرد های افزونه سئو رنک مث چیست؟

شاید شما هم به عنوان یک کاربر که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کند بخواهید بدانید که کاربرد های افزونه سئو رنک مث چیست و چه خدمات سئویی را در وردپرس به شما ارائه می دهد، در ادامه به بررسی اینکه چه خدمات و امکاناتی را به کاربران خود ارائه می دهد برای شما توضیح داده ایم.

کاربرد های افزونه سئو رنک مث چیست ؟

نصب و راه اندازی آسان افزونه سئو رنک مث

یکی از کاربرد هایی که افزونه سئو رنک مث دارد و سبب شده است در بین کاربرانی که می خواهند سئوی وب سایت وردپرسی خود را به راحتی به سئو رنک مث بسپارند نصب و راه اندازی آسان آن است در واقع روند کار سئو با این افزونه در وردپرس بسیار ساده و روان می باشد.

داشتن رابط کاربری انعطاف پذیر

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که برای ویرایش صفحات خود از المنتور استفاده می کنید و طرفدار آن هستید، افزونه سئو رنک مث تنها افزونه ای برای سئو می باشد که با صفحه ساز المنتور به صورت کامل ادغام می شود.

شما با استفاده از یک رابط کاربری انعطاف پذیر به راحتی می توانید شرایط وب سایت خود را ایده آل تر کنید که ادغام شدن افزونه سئو رنک مث با المنتور این امکان را برای کاربران فراهم کرده است. همچنین داشتن یک رابط کاربری خوب در وب سایت سبب دسترسی بهتر کاربران به وب سایت شما می شود.

تغییر مسیر با خدمات سئو در وردپرس

یکی از ویژگی هایی که اکثر کاربران برای وب سایت های وردپرسی خود احتیاج دارند تغییر مسیر است. با نسخه پرو اورجینال افزونه سئو رنک مث کاربران می توانند آدرس های اینترنتی یا همان URL ها را در وب سایت های خود تغییر بدهند یا اینکه آدرس های اینترنتی قدیمی را به آدرس های جدید هدایت کنند و با انجام این کار گوگل را از محتوای جدید در وب سایت شما مطلع می کند.

اما امروزه افزونه سئو رنک مث انجام این کار را داخلی کرده است و دیگر احتیاجی به نسب سایر افزونه ها در وب سایت شما نمی باشد که همین موضوع می تواند به بهبود و رشد سرعت وب سایت شما کمک زیادی بکند.

پیکربندی و سازمان بندی اطلاعات وب سایت

کاربران می توانند با استفاده از افزونه سئو رنک مث به راحتی محصولات، صفحات و پست های درون وب سایت خود را سازمان بندی بکنند. همچنین با استفاده از این افزونه می توانید لیست محصولات، رویداد ها، نرم افزار ها و ویدئو ها را سازمان بندی و داده های ساختار یافته در وب سایت خود را مانند صفحات، محصولات و پست ها را پیکر بندی کنید.

تاثیر شگفت انگیز در بروز رسانی محتوا ها

با استفاده از افزونه سئو رنک مث دیگر برای به روز رسانی محتوای صفحات خود و تغییر تنظیمات جستجو گرها نیازی به انجام هیچ کاری نیست چون با کمک افزونه رنک مث می توانید همه این موارد را در محتوا های خود از جمله عنوان متا و سایر تنظیمات را تا انتهای بر چسب های متنی کنترل نمایید.

پیشنهاد کلمات کلیدی به صورت خودکار

یکی دیگر از کاربرد های خوب افزونه سئو رنک مث پیشنهاد خودکار کلمات کلیدی از گوگل می باشد و زمانی که کاربر شروع به تایپ کردن حروف در قسمت کلمات کلیدی متمرکز در این افزونه می کند می تواند پیشنهادات کلمات کلیدی را که پر سرچ هستند از طرف کاربران را از گوگل دریافت نماید.

دارای تحلیل گر جدید سئو

به طور کلی افزونه سئو رنک مث هم مانند یک کارشناس سئو در وردپرس عمل می کند، گاهی اوقات تجزیه و تحلیل سئو داخلی رنک مث پیشنهادات بسیار خوبی را برای بهینه سازی سئو به کاربران می دهد. اما بعضی وقت ها ممکن است به صورت نرمال و معمول لازم باشد که برای آن هزینه هایی بپردازید.

بهینه سازی کلمات کلیدی

کاربرانی که از این افزونه استفاده می کنند این قابلیت را دارند که برای پست خود از حداکثر پنج کلمه کلیدی مختلف به صورت پیش فرض استفاده کنند و آنها را با استفاده از افزونه رنک مث بهنه سازی نمایند و همچنین می توانند از این فیلتر برای کلمات کلیدی خود به صورت نا محدود استفاده نمایند.

ایجاد SEO Stories Web با افزونه رنک مث

کاربران می توانند با استفاده از افزونه سئو رنک مث و خدماتی که وردپرس به آنها ارائه می کند هر داستانی را که با استفاده از افزونه Google Stories درست شده است را آماده کنند و با انجام این کار به صورت خودکار بر چسب های متا را به آن اضافه کنند.

در بخش بالا به کاربرد های رنک مث پرداختیم اما لازم است این نکته را هم بدانید که با توجه به کاربرد های بسیاری که رنک مث دارد بار ناچیزی را بر روی سرور شما دارد بنابراین می توان آن را به عنوان یکی از سریع ترین افزونه های جستجوگر در سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم معرفی کرد.

از کاربرد های دیگری که افزونه سئو رنک مث دارد و می توان به آن اشاره کرد این است که افزونه رنک مث می تواند امکانی را در اختیار کاربران خود قرار بدهد که با استفاده از آن بتوانند رتبه فروشگاه اینترنتی یا وبلاگ خود را مشاهده کنند و از آن آگاه شوند، همچنین رنک مث یک کد مناسب را به وب سایت شما اضافه می کند تا گوگل هم بتواند این موضوع را به خوبی در رابطه با وب سایت شما درک کند.

همان طور که در بخش بالا بیان کردیم افزونه سئو رنک مث دارای کاربرد های بسیار خوبی است که همه آنها سبب شده اند امروزه این افزونه توسط کاربران زیادی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سئو و بهینه سازی محتوا های آنها مورد استفاده قرار بگیرد در واقع همه موارد بالا پاسخ بسیار مناسبی برای سوال کاربرد های افزونه سئو رنک مث چیست می باشند.

دلیل محبوبیت سئو رنک مث چیست ؟

همان طور که می دانید افزونه سئو رنک مث می توانند امکانات بسیاری را در اختیار کاربران بگذارد اما با این وجود باز هم بسیاری از افراد به دنبال این هستند علت محبوبیت این افزونه را بدانند که در پاسخ به این سوال که علت محبوبیت سئو رنک مث چیست، می توان با قاطعیت گفت افزونه رنک مث در حالی که بسیار پیشرفته و ساده می باشد به صورت رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.

در واقع افزونه رنک مث تنها شامل خدمات سئو در سیستم مدیریت محتوای وردپرس نمی باشد بلکه دارای طیف گسترده ای از ویژگی های خاص و امکانات رایگان می باشد. همچنین امکانات این افزونه علاوه بر آن که می توانند اطلاعات شما را سازمان بندی کنند می توانند در بهبود سئوی وب سایت وردپرسی شما تاثیر به سزایی داشته باشند.

دلیل محبوبیت سئو رنک مث چیست ؟

تا به امروز افزونه هایی که برای سئو در وردپرس ارائه شده اند تا حد مجاز و قابل کنترل بوده اند اما ممکن است که شما زمانی که در جستجوی یک ابزار برای بهینه سازی موتور جستجو باشید با افزونه دیگری به نام Yoast SEO مواجه شوید، این افزونه هم یکی دیگر از ابزار هایی می باشد که برخی از کاربران از آن برای سئو در سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند.

اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که از افزونه رنک مث برای سئو وب سایت وردپرسی خود استفاده کنید در واقع رنک مث محبوب تر از افزونه Yoast SEO است و کاربرد های افزونه رنک مث فراتر از افزونه Yoast SEO می باشد که همین امر سبب محبوبیت رنک مث در بین کاربران شده است.

آیا افزونه های سئو تاثیری در رفتن به صفحه اول گوگل دارند؟

در پاسخ به این سوال که آیا افزونه های سئو تاثیری در قرار گرفتن وب سایت شما در صفحه اول گوگل دارند با قاطعیت می توانیم بگوییم هیچ افزونه ای قادر به انجام این کار نمی باشد و در کل هیچ افزونه سئویی برای این کار ساخته نشده است. به طور کلی افزونه های سئو یک معیار برای سنجش درست بودن عملکرد سئو بر اساس اطلاعاتی می باشند که با بررسی نتایج و مقالات و عملکرد وب سایت هایی که دارای رتبه بالا هستند به دست آمده اند.

بنابراین زمانی که شما از افزونه های سئو در سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید در واقع در حال به کارگیری یک معیار برای سنجش سئو وب سایت خود هستید و درست مانند این است که از یک دماسنج برای اندازه گیری دما بخواهید استفاده کنید و مطمئنا دماسنج قادر نخواهد بود که دمای هوا را بالا ببرد اما شما با مشاهده دما می توانید میزان آن را کنترل نمایید.

ممکن است با توجه به توضیحات بخش بالا برای شما این سوال پیش می آید که کار افزونه هایی مانند سئو رنک مث چیست که در پاسخ به این سوال می توان گفت کاری که افزونه سئو رنک مث و همه افزونه هایی امثال آن برای شما انجام می دهند این است که به شما بگویند چه کاری را به چه صورت انجام بدهید بهتر است و با تنظیماتی که به شما ارائه می دهند می توانید آنها را بر روی وب سایت وردپرسی خود اعمال کنید و نتیجه آن را در رشد خوب سئوی وب سایت خود مشاهده نمایید.

نصب و راه اندازی افزونه رنک مث در وردپرس

برای اینکه شما بتوانید در سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای وب سایت خود از افزونه رنک مث استفاده کنید و از امکانات آن بهره مند شوید لازم است که مانند سایر افزونه ها اقدام به نصب آن بکنید. برای انجام این کار لازم است که پیشخوان وردپرس رفته و سپس در بخش افزونه ها گزینه افزودن را انتخاب نمایید.

در این قسمت لازم است که عبارت SEO Rank Math را در قسمت فیلد جستجو وارد کنید و پس از جستجو در مخزن وردپرس افزونه رنک مث را از بین مواردی که به شما نشان داده خواهد شد هم مانند تصویر زیر انتخاب نمایید و سپس شروع به نصب و فعال سازی آن نمایید.

نصب و راه اندازی افزونه رنک مث در وردپرس

بعد از اینکه عملیات نصب و فعال سازی افزونه رنک مث را انجام دادید یک گزینه با نام Rank Math در منوی پنل وردپرس شما اضافه خواهد شد که شما می توانید با مراجعه به این بخش تنظیمات مربوط به این افزونه را انجام دهید. زمانی که روی گزینه Rank Math کلیک می کنید شما به بخشی که پیشخوان سئو رنک مث می باشد منتقل خواهید شد و در این بخش همانند تصویر زیر قادر به مشاهده گزینه های مختلفی خواهید بود.

تنظیمات افزونه سئو رنک مث چیست

همچنین ممکن است زمانی که شما بر روی گزینه Rank Math کلیک می کنید به پیشخوان سئو رنک مث منتقل نشوید بلکه به صفحه دیگری که در آن از شما می خواهد افزونه سئو رنک مث را فعال نمایید منتقل شوید که در این صفحه  می توانید با کلیک بر روی گزینه فعال سازی و انتخاب اکانت گوگل خود به راحتی عملیات فعال سازی این افزونه را انجام دهید و به افزونه سئو رنک مث منتقل شوید.

همان طور که مشاهده می کنید در این صفحه امکانات بسیار زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با کلیک بر روی هر یک از آنها می توانید آن را به برنامه سئو خود اضافه کنید و در تحلیل های سئو خود از آنها استفاده نمایید و همچنین در این بخش از شما خواسته می شود که از افزونه های دیگری مانند AMP که برای بهینه سازی صفحات وب سایت در تلفن های همراه مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با افزونه AMP می توانید به مقاله AMP چیست مراجعه نمایید.

همچنین شما قادر خواهید بود که هر یک از این مراحل را به صورت جز به جز دنبال کنید و می توانید هر یک از تب های موجود را تغییر بدهید، اما در صورتی که نیازمند یک راه اندازی حرفه ای و سریع هستید می توانید این کار را با کمک تب راه اندازی ساده که در داخل همین پیشخوان قابل مشاهده است دنبال نمایید.

آموزش راه اندازی ساده افزونه رنک مث

یکی از بهترین و کامل ترین قابلیت هایی که رنک مث در اختیار کاربران خود گذاشته است راه اندازی ساده و سریع است که با کمک آن می توانید به صورت مرحله به مرحله پیش بروید و در راه اندازی آن چیزی را از قلم نندازید در واقع شما با پیروی کردن از این مراحل می توانید همه تنظیمات مربوط به افزونه رنک مث را بر روی وب سایت وردپرسی خود اعمال نمایید.

آموزش راه اندازی ساده افزونه رنک مث

پس از اینکه همانند تصویر وارد یک فرم چند مرحله ای شدید باید چند مرحله را دنبال کنید که در ابتدای کار سه گزینه که اصلی هستند به شما نمایش داده خواهد شد که شما می توانید یکی از آنها را با توجه به نیاز خود برای سئو وب سایتتان انتخاب نمایید.

این سه گزینه اصلی عبارتند از آسان، پیشرفته و حالت سفارشی یا همان PRO  که بخش آسان از کاربران سوال های کمتری می پرسد و با استفاده از این گزینه می توانید تنظیمات مربوط به نوع خاص وب سایت خود را مانند وبلاگ شخصی، فروشگاه یا وب سایت خبری را انتخاب نمایید و بر روی وب سایت خود آن را پیاده سازی کنید که گزینه سفارشی در این بخش قادر خواهد بود امکانات بیشتری را در اختیار شما بگذارد که ما هم در این بخش حالت پیشرفته را انتخاب می کنیم و سپس بر روی گزینه Let’s Go  یا همان بزن بریم کلیک می کنیم تا به مرحله بعدی برویم.

مرحله سوم راه اندازی ساده افزونه رنک مث

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در این قسمت افزونه رنک مث یک سری اطلاعات کلی در رابطه با وب سایت شما خواهد پرسید. در اولین بخش شما باید از بین حالت های مختلف موضوع اصلی وب سایت خود را انتخاب نمایید در واقع مشخص نمایید که برای چه نوع وب سایتی می خواهید از افزونه سئو رنک مث استفاده کنید.

پس از اینکه موضوع اصلی وب سایت خود را مشخص کردید باید به بقیه سوال ها که در رابطه با این است که تجارت وب سایت شما چیست و از راه اندازی این وب سایت چه هدفی دارید پاسخ دهید و هر یک از این سوالات با توجه به موضوع اصلی وب سایت شما می تواند متغیر باشد.

مرحله چهارم راه اندازی ساده افزونه رنک مث

در گزینه های دوم و سوم می توانید در صورت تمایل لوگوی وب سایت خود را که از آن در گوگل و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می کنید را در اختیار افزونه رنک مث قرار بدهید که پس از تایید اطلاعات در این بخش به مرحله بعدی هدایت خواهید شد. در این قسمت ما از گزینه وب سایت تجاری کوچک که برای فروشگاه های اینترنتی هم مورد استفاده قرار می گیرد استفاده می کنیم.

سپس به مرحله بعد که در آن باید حساب گوگل خود را که با استفاده از آن سرچ کنسول و آنالیتیکس را فعال کرده اید برای افزونه رنک مث هم فعال کنید.

مرحله پنجم راه اندازی ساده افزونه رنک مث

با انجام این کار تمام اطلاعات افزونه درون وب سایت شما اضافه می شود و می توانید از تحلیل هایی که رنک مث در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید.

اما چیزی که در بخش بعدی مربوط به پیکر بندی و راه اندازی رنک مث است و باید آن را در نظر داشته باشید، بخشی است که شما نقشه وب سایت خود را در اختیار رنک مث قرار می دهید در واقع نقشه وب سایت شما یک فایل XML می باشد که می تواند یک ساختار درختی از صفحه های وب سایت وردپرسی شما را در اختیار گوگل قرار بدهد و در این بخش تمامی اطلاعاتی را که باید در گوگل ایندکس شوند را در ربات های گوگل فهرست می کند.

همچنین شما می توانید نقشه وب سایت خود را همانند ایندکس شدن و معرفی پست ها، نوشته ها و تصاویر را به صورت کامل شخصی سازی کنید و هر یک از این بخش ها را که مایل هستید از نقشه وب سایت خود دور نگه دارید.

در این بخش تعدادی ترفند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که با استفاده از آنها می توانند بر روی وب سایت خود یک شرایط کنترلی را اعمال نمایند، به عنوان مثال می توانند لینک های خارجی را در وب سایت خود به صورت nofollow  در بیاورند.

مرحله هفتم راه اندازی ساده افزونه رنک مث

پس از ذخیره سازی تنظیمات این بخش می توان گفت که تقریبا افزونه سئو رنک مث آماده برای کار کردن است.

نتیجه گیری

در مقاله بالا به صورت کامل در رابطه با اینکه سئو رنک مث چیست و کاربران چگونه می توانند با استفاده از افزونه سئو رنک مث سئوی وب سایت خود را که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی کرده اند را بهبود بدهند توضیحاتی را ارائه دادیم، به طور کلی این افزونه به تنهایی کاری را برای شما انجام نخواهد داد و فقط معیار های سنجش و اقدامات کنترلی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *