انتقال صفحات 404 به صفحات دلخواه در وردپرس

با آموزش افزونه All 404 Redirect to Homepage می‌توانید به راحتی مشکلات سئو صفحات 404 را با استفاده از ریداکت 301 رفع کنید، از ویژگی‌های بارز این افزونه انتقال صفحات 404 به صفحات دلخواه است.
افزونه All 404 Redirect to Homepage

آیا با صفحات 404 آشنایی دارید؟ تأثیر این صفحات بر سئو دقیقاً یک عیب بزرگ محسوب می‌شود با آموزش افزونه All 404 Redirect to Homepage می‌خواهیم این صفحات را بشناسیم و مشکلی که در سئو ایجاد می‌کنند را حل کنیم.

داستان آموزش افزونه All 404 Redirect to Homepage

وقتی کاربری وارد صفحه‌ای از سایت می‌شود که وجود ندارد، اگر قالب سایت استاندارد باشد یک صفحه تحت عنوان 404 به کاربر نمایش می‌دهد که تا حدی امکان سفارشی‌سازی دارد. اما وقتی کاربران با این صفحات مواجه می‌شوند گوگل این صفحات را به‌عنوان صفحات یافت نشده Not Found شناسایی می‌کند و در رتبه سایت ما تأثیر بدی می‌گذارد. نکته‌ای که برای انتقال لینک‌ها وجود دارد مثلاً ممکن است که این صفحه تغییر آدرس داده‌شده باشد به‌عنوان‌مثال ما صفحه ثبت‌نام سایتمان به این شکل است.

ShahrWp.com/join

حالا اگر بخواهیم که آدرس را تغییر دهیم به:

ShahrWp.com/Register

در این صورت صفحه اولی به خطای 404 برخورد می‌کند برای همین موضوعی به اسم ریداکت 301 در سئو مطرح شد که دقیقاً برای همین مشکلات است که به گوگل این را ذکر می‌کند که آدرس این صفحه عوض‌شده است و صفحه حذف نشده است. حالا اگر ما در سایتمان صفحات 404 داشته باشیم این افزونه تمام صفحات را با ریداکت 301 به هر صفحه‌ای از سایت منتقل می‌کند و این نتیجه بد صفحات 404 را ازنظر رتبه دفع می‌کند.

نصب افزونه All 404 Redirect to Homepage

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.

یا اینکه از قسمت کلیدواژه All 404 Redirect to Homepage را تایپ کنید و افزونه All 404 Redirect to Homepage را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

نصب افزونه All 404 Redirect to Homepageدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.

بعد از نصب افزونه و فعال‌سازی، گزینه‌ای بانام All 404 Redirect to Homepage در بخش تنظیمات داشبورد وردپرس اضافه می‌شود روی آن کلیک کنید.

داشبورد All 404 Redirect to Homepage


تنظیمات افزونه 
All 404 Redirect to Homepage:

404 Redirection Status: برای فعال یا غیرفعال کردن افزونه از این گزینه استفاده کنید.

Redirect all 404 pages to: برای تعیین آدرس صفحه مقصد از این فیلد استفاده کنید به این صورت تعیین می‌کنید که عملیات انتقال صفحات 404 به کدام صفحه انجام شود پیشنهاد افزونه صفحه اصلی است.

در انتها برای ذخیره تغییرات روی گزینه(Update Options) کلیک کنید.
تنظیمات افزونه All 404 Redirect to Homepage

جمع‌بندی:

با آموزش افزونه All 404 Redirect to Homepage می‌توانید به راحتی مشکلات سئو صفحات 404 را با استفاده از ریداکت 301 رفع کنید، از ویژگی‌های بارز این افزونه انتقال صفحات 404 به صفحات دلخواه است.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *