تغییر آیکون سایت در وردپرس

با چند حرکت ساده می‌توانید فاو آیکون‌های حرفه‌ای و یا حتی متحرک بسازید تنها کافی است با آموزش افزونه All In One Favicon همراه ما باشید.
افزونه All In One Favicon

تا به‌حال Favicon ساخته‌اید؟ در اصل این‌یکی از بخش‌های جالب برای مدیران سایت‌هاست چون حس خوبی است که بتوانیم لوگو را هرچند کوچک ولی در مرورگر نمایش دهیم در آموزش افزونه All In One Favicon با آموزش اضافه کردن این امکان در خدمت شما هستیم.

داستان آموزش افزونه All In One Favicon

در اصل به آیکونی که در کنار تب مرورگر نمایش داده می‌شود Favicon گفته می‌شود و شاید خیلی از سایت‌ها از این امکان استفاده نمی‌کنند به‌صورت واضع تر باید گفت که این افزونه یک همچنین چیزی می‌توانیم نمایش دهیم: فاو آیکون در وردپرس
برای درج Favicon روش‌های مختلفی قطعاً وجود دارد اما با استفاده از آموزش افزونه All In One Favicon به‌راحتی این کار قابل انجام است و می‌توانید فرمت‌های مختلف مثل.ico .Png و .Gif که حتی به‌صورت متحرک هم می‌تواند باشد.

نصب افزونه All In One Favicon

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه All In One Favicon را تایپ کنید و افزونهAll In One Favicon را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

آموزش نصب All In One Faviconدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه فقط کافی است که افزونه را فعال کنید و شروع کنیم، آماده‌اید؟! بعد از فعال‌سازی گزینه‌ای به اسم (All in one Favicon) به بخش تنظیمات داشبورد وردپرس اضافه می‌شود.
این بخش مخصوص تنظیمات افزونه است پس‌ روی گزینه All in one Favicon کلیک می‌کنیم. بخش‌های مختلفی برای تنظیمات نمایش داده می‌شود یک‌به‌یک باهم بررسی می‌کنیم: داشبورد افزونه آموزش نصب All In One Favicon
بخش اول (Frontend Settings):
در این بخش فاو آیکون‌هایی که داریم را در فرمت‌های مختلف می‌توانیم از طریق آپلود خود وردپرس به سایت اضافه کنید همین‌طور که در ابتدای آموزش هم اشاره کردیم از فرمت‌های مختلف حتی متحرک نیز پشتیبانی می‌شود.
Apple Touch Icon Frontend آیکونی برای صفحه‌نمایش‌های رتینا یا همان آیفون از شرکت اپل است.
تنظیمات ظاهری افزونه داشبورد افزونه آموزش نصب All In One Favicon
بخش دوم (Backend Settings):
برای این بخش هم مشابه بخش اول تنظیمات فقط کافی است آپلود را انجام دهیم و کار اضافه‌ای نیاز نیست. تنظیمات پایه در افزونه All In One Favicon
بخش سوم (Settings):
این بخش مخصوص یک سری تنظیمات مربوط به نمایش هست که باهم ۲ بخش تنظیمات را برسی می‌کنیم.
Don’t add reflective shine to Apple Touch Icon: با فعال کردن این گزینه سیستم لمسی آیکون در دستگاه‌های آیفون ساخت شرکت اپل را غیرفعال می‌کنید و دیگر اجازه این کار را به این نوع صفحه‌نمایش‌ها نمی‌دهید.
Remove link from Meta-box: در این بخش لینک توسعه‌دهنده را از متا باکس‌های وردپرس حذف می‌کنید. تنظیمات افزونه All In One Favicon
بخش چهارم (Tips):
این بخش مخصوص یک سری نکات راهنما برای انواع فاو آیکون‌ها و نوع ساخت آن‌ها و قوانین فاو آیکون‌هاست پیشنهاد می‌کنیم که اگر نگاهی بیندازید کمک به سزایی خواهد کرد.

بخش پنجم (Delete Settings):
اگر می‌خواهید تمام تنظیمات انجام‌شده را به حالت پیش‌فرض برگردانید این بخش مخصوص شماست تا با زدن تیک Check the box and click this button to delete settings of this plugin و زدن دکمه Delete Settings تنظیمات را حذف کنید.تنظیمات نهایی All In One Favicon

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.8 (5 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.