ساخت تصویر شاخص در وردپرس به‌صورت خودکار + آموزش ویدئویی

شاید شما هم همانند سایت‌های خبری به علت مشغله کاری قادر به انتخاب تصویر شاخص برای مقاله‌های خود نباشید زیرا به علت حجم بالای مقالات در سایت‌های خبری وقت انتخاب یا اصلاح برای تعیین تصویر شاخص امکان‌پذیر نمی‌باشد، به همین منظور با این آموزش همراه ما باشید.
ساخت تصویر شاخص در وردپرس به‌صورت خودکار

یکی از مسائلی که در سایت وردپرسی بهتر است رعایت شود توجه به مسائل سئو سایت است، از مواردی که به سئو سایت شما کمک بسیاری می‌کند، ساخت تصویر شاخص برای مطالب سایت است. داشتن یک تصویر به‌عنوان تصویر شاخص یا همان (Thumbnail) بسیار مهم و ضروری است، برای داشتن این امکان در سایت وردپرسی خود با آموزش ساخت تصویر شاخص در وردپرس به‌صورت خودکار به‌وسیله افزونه Auto Post Thumbnail با ما همراه شوید.

 

داستان آموزش ساخت تصویر شاخص در وردپرس به‌صورت خودکار با افزونه Auto Post Thumbnail

شاید شما هم همانند سایت‌های خبری به علت مشغله کاری قادر به انتخاب تصویر شاخص برای مقاله‌های خود نباشید زیرا به علت حجم بالای مقالات در سایت‌های خبری وقت انتخاب یا اصلاح برای تعیین تصویر شاخص امکان‌پذیر نمی‌باشد، شما می‌توانید با نصب و راه‌اندازی افزونه Auto Post Thumbnail ساخت تصویر شاخص در وردپرس به‌صورت خودکار را به این افزونه بسپارید. این افزونه به‌صورت خودکار در مقالات به جستجو پرداخته و اولین تصویر مقالات شما را به‌عنوان تصویر شاخص انتخاب می‌کند.

 

امکانات ویژه افزونه Auto Post Thumbnail عبارت است از:

  • رابط کاربری بسیار آسان
  • قابلیت جستجو در مقالات
  • کاملاً خودکار
  • قابلیت افزایش سئو سایت

 

بعد از آشنایی با امکانات ویژه افزونه Auto Post Thumbnail اگر آماده هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی افزونه Auto Post Thumbnail برای ساخت تصویر شاخص در وردپرس به‌صورت خودکار…

 

نصب افزونه Auto Post Thumbnail

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Auto Post Thumbnail را تایپ کنید و افزونه Auto Post Thumbnail را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

نصب افزونه Auto Post Thumbnailدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
پس از فعال‌سازی افزونه Auto Post Thumbnail به نوار کناری(سایدبار) بروید و از قسمت تنظیمات روی گزینه Auto Post Thumbnail کلیک کنید. انتخاب گزینه Auto Post Thumbnail
به قسمت تنظیمات این افزونه بروید و طبق تصویر زیر روی گزینه Generate Thumbnails کلیک کنید تا جستجو در بین مقالات شروع شود. تا اتمام کار کاملاً صبور و شکیبا باشید. تنظیمات افزونه Auto Post Thumbnail
همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید به‌صورت خودکار جستجو انجام‌شده است و دو مورد از پست‌هایی که در سایت موجود بوده است شامل این قابلیت شده‌اند و هم‌اکنون تصویر شاخص مربوط به خود را دارند. تنظیمات افزونه Auto Post Thumbnail
جمع‌بندی:
برای ساخت تصویر شاخص در وردپرس به‌صورت خودکار کافی است افزونه Auto Post Thumbnail را نصب کنید تا همه پست‌های شما دارای تصویر شاخص مناسب شوند، روش کار این افزونه به این صورت است که اولین تصویر موجود در پست را به‌صورت خودکار به‌عنوان تصویر شاخص آن پست قرار می‌دهد.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

3 پاسخ

  1. سلام چند وقتی بود درگیر این موضوع بودم تا بالاخره افزونه‌ای که بدردم میخورد رو پیدا کردم به نظر من که عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *