میزان پیشرفت خواندن شما
فهرست مطالب

فهرست مطالب

نمایش کتاب الکترونیکی در وردپرس

آموزش افزونه PDF Embedder

کتاب‌های الکترونیکی در دنیای ما حرف اول رو می‌زنند و همواره در بیشتر زندگی وردپرسی نیز نقش دارند. در سایت‌های وردپرسی امکان نمایش این کتاب‌ها باید به راحت‌ترین شکل انجام شود تا نظر کاربران را جلب کند آموزش افزونه PDF Embedder است.

داستان آموزش افزونه PDF Embedder

افزونه‌ای که در شهر وردپرس به شما معرفی خواهیم کرد همواره یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین ابزار برای این مسئله می‌باشد و تماماً به‌صورت خودکار و هوشمند کتاب‌های الکترونیکی یا همان PDF ها را بعد از آپلود در سایت شما با سرعت و سادگی به نمایش خواهند گذاشت. افزونه PDF Embedder یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین افزونه‌ها در نمایش فایل‌های PDF است و تماماً به‌صورت خودکار و هوشمند کتاب‌های الکترونیکی یا همان PDF ها را بعد از آپلود در سایت شما با سرعت و سادگی به نمایش خواهند گذاشت. و باقابلیت‌های فراوان خود همواره بهترین انتخاب نیز می‌تواند باشد.این افزونه به‌صورت خودکار سایز فایل را با صفحه‌نمایش کاربر تنظیم می‌کند به خاطر همین از این افزونه می‌توانید برای کاربران موبایل و تبلت هم استفاده کنید. آموزش افزونه PDF Embedder

برخی از ویژگی‌های افزونه PDF Embedder به شرح زیر می‌باشد :

  • دارای کانفیگ و تنظیمات پیش‌فرض (برای استفاده از افزونه نیازی به انجام هیچ کار خاصی نیست)
  • دارای استایل تمام عرض و جعبه‌ای
  • قابلیت اضافه کرده پیگیری دانلودها و تعداد نمایش
  • امکان اضافه کردن لینک دانلود بسیار راحت
  • همراه با دکمه در قسمت نوارابزار
  • قابلیت باز کردن لینک‌هایی که در فایل‌های PDF هستند در پنجره جدید
  • استفاده آسان و راحت
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • سازگار با همه قالب‌های وردپرس

بدلیل کدنویسی بهینه این افزونه هیچ تاثیری بر روی کاهش سرعت سایت شما نخواهد داشت.

نصب افزونه PDF Embedder

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه PDF Embedder را تایپ کنید و افزونه PDF Embedder را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

آموزش نصب PDF Embedderدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
این افزونه بیش از 100 هزار نصب فعال داشته و  بسیار کم‌حجم و کارآمد است. حال اگر آماده اید آموزش افزونه PDF Embedder را شروع کنیم.
پس از فعال‌سازی افزونه PDF Embedder  در پیشخوان زیر منوی تنظیمات گزینه PDF Embedder ایجاد خواهد شد و با کلید بروی این گزینه می‌توانید جزئیات نمایش افزونه را ویرایش کنید. پیشخوان PDF Embedder
در صفحه‌ تنظیمات افزونه PDF Embedder چند گزینه بیشتر وجود ندارد که کاملاً به‌صورت فارسی در اختیار شما قرار داده‌شده است. در تب تنظیمات اصلی به ویرایش ظاهری و گزینه‌های نمایش افزونه می‌پردازید و در تب موبایل که به‌صورت کاملاً خودکار این قابلیت فعال است؛ افزونه توضیحاتی از نوع نمایش در دستگاه‌هایی با صفحه کوچک‌تر از صفحه‌های عرض مانیتور به شما خواهد داد. تنظیمات اصلی افزونه PDF Embedder
تنها نکته قابل‌توجه این است که این افزونه را می‌توانید در هر قسمت از سایت که لازم باشد استفاده کنید که به دو صورت انجام می‌شود. اولین روش، استفاده از کدهای کوتاه است که با قرار دادن این کد در هر قسمت می‌توانید امکانات افزونه را داشته باشید، در قسمت address-file-pdf  آدرس فایل PDF را قرار دهید.

[pdf-embedder url=”address-file-pdf”]

و دومین روش به‌صورت روش معمولی اضافه کردن یک رسانه  PDF به نوشته می‌باشد و افزونه به‌صورت کامل و خودکار شروع به فعالیت خواهد کرد.


جمع‌بندی:

در سایت‌های وردپرسی فایل‌هایی به‌عنوان کتاب‌های الکترونیکی همواره نقش بسیار زیادی در ارائه مطالب و مقاله‌ها را دارا هستند و برای به نمایش گذاشتن این فایل‌ها می‌توانید با افزونه PDF Embedder این کار را به‌صورت خودکار به این افزونه بسپاریم و بهترین نوع نمایش و سریع‌ترین راه برای نمایش فایل هایPDF داشته باشیم.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *