ویرایشگر متن وردپرس + آموزش ویدئویی

برای ویرایش متون در وردپرس نیاز است که امکاناتی وجود داشته باشد تا بتوانید همانند نرم‌افزار ورد در ویندوز نوشته‌های خود را ویرایش کنید و محتوایی مناسب در اختیار کاربران قرار دهید.
ویرایشگر متن وردپرس

این بار در خدمت شما هستیم با آموزش افزونه ویرایشگر متن وردپرس به ‌صورت پیشرفته با افزونه TinyMCE Advanced، برای ویرایش متون در وردپرس نیاز است که امکاناتی وجود داشته باشد تا بتوانید همانند نرم‌افزار ورد در ویندوز نوشته‌های خود را ویرایش کنید و محتوایی مناسب در اختیار کاربران قرار دهید.

 

داستان آموزش ویرایشگر متن وردپرس

خیلی از افراد به دنبال ابزار‌هایی می‌گردند که بتوانند همانند ورد محتوای درون سایت خود را تصحیح کنند. برای این کار شما می‌توانید این افزونه را نصب کنید و به‌راحتی همانند ورد موارد موردنیاز خود را اضافه یا حذف کنید.

 

روش نصب افزونه TinyMCE Advanced

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه TinyMCE Advanced را تایپ کنید و افزونه TinyMCE Advanced را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه TinyMCE-Advancedدرصورتی‌که با نصب افزونه مشکل‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه در نوار کناری(سایدبار) گزینه‌ای در قسمت نمایش اضافه می‌شود با نام TinyMCE Advanced که روی آن کلیک می‌کنید. انتخاب گزینه TinyMCE-Advanced
بعد به صفحه تنظیمات این افزونه می‌رسیم که باید طبق نیاز خود قسمت سربرگ ویرایشگر سایت خود را سفارشی‌سازی کنید. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این افزونه را برای شما عزیزان ترجمه کرده‌ایم تا بتوانید خیلی راحت با این افزونه کارکنید.

 

قسمت اول تنظیمات ویرایشگر:

  1. برای فعال کردن این ویرایشگر تیک فعال کردن را بزنید.
  2. شما می‌توانید از بخش بعدی یعنی دکمه‌های انتخاب‌نشده ابزارهای موردنیاز خود را به لیست بالا اضافه کنید این کار تنها با نگه‌داشتن کلیک روی ابزارها و کشیدن آنها به داخل لیست بالایی امکان‌پذیر هست به همین راحتی.

.درصورتی‌که نیاز به حذف بعضی از ابزارها دارید آنها را به لیست پایین هدایت کنید

مدیریت افزونه TinyMCE-Advanced
قسمت دوم تنظیمات و تنظیمات پیشرفته:

  1. در این بخش می‌توانید با انتخاب گزینه‌های زیر می‌توانید تنظیمات لیست و جایگزینی منو و جایگزینی پیوند و اندازه‌های مختلف فونت را برای لیست ابزارها انتخاب کنید.
  2. در بخش بعدی این قسمت می‌توانید تنظیمات پیشرفته را اعمال کنید اعم از ایجاد کلاس سی اس اس، نگه‌داشتن پاراگراف، و یا فعال کردن تبدیل تصویر به کد را در مرورگر سافاری و فایرفاکس امکان‌پذیر می‌کند.

تنظیمات پیشرفته افزونه TinyMCE-Advanced
قسمت سوم مدیریت:

  1. در این بخش می‌توانید در صورت داشتن فایل درون‌ریزی ابزارهای موردنیاز خود را درون‌ریزی کنید یا از این تنظیمات برون بری بگیرید.
  2. در بخش بعدی شما می‌توانید موارد استفاده از این افزونه را مشخص کنید و در انتها ذخیره یا در صورت نیاز به حالت پیش‌فرض بازگردانی کنید.

مدیریت افزونه TinyMCE-Advanced

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.