رفع محدودیت زمانی در وردپرس

یکی از عمده مشکلات کاربران در وردپرس برخورد با محدوده زمانی‌ای است که برای جلوگیری از سوء استفاده در محیط وب گذاشته شده است که برخی اوقات باعث مشکلاتی برای کاربران می‌شود و این خطا زمانی برای کاربران رخ می‌دهد که کاربر در حال نصب قالب یا درون ریزی قالب و یا نیاز به زمان کافی برای نصب دارد.
افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded

یکی از مشکلات کاربران داشتن محدودیت زمانی در وردپرس است این بار در خدمت شما هستیم با آموزش افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded.

داستان آموزش افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded

آموزش افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded یکی از آموزش‌های پرکاربرد در وردپرس می‌باشد، یکی از عمده مشکلات کاربران در وردپرس برخورد با محدوده زمانی‌ای است که برای جلوگیری از سوء استفاده در محیط وب گذاشته شده است که برخی اوقات باعث مشکلاتی برای کاربران می‌شود و این خطا زمانی برای کاربران رخ می‌دهد که کاربر در حال نصب قالب یا درون ریزی قالب و یا نیاز به زمان کافی برای نصب دارد.
توجه داشته باشید که به غیر از آموزش افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded شما می‌توانید با ویرایش فایل htaccess که در وردپرس وجود دارد این زمان بندی را تغییر دهید.

روش نصب افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded:

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه WP Maximum Execution Time Exceeded را تایپ کنید و افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه WP Maximum Execution TimeExceededدرصورتی‌که با نصب افزونه مشکل‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب و فعال سازی به نوار کناری رفته و از قسمت افزونه ها روی گزینه ویرایشگر کلیک کنید. انتخاب ویرایشگر
در ادامه آموزش افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded میرسیم به قسمت ویرایشگر افزونه‌ها.

در این قسمت 4 مورد را بررسی می‌کنیم:

  • انتخاب افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded
  • کلیک بر روی گزینه گزینش
  • تغییر مقدار در این کد ( php_value max_execution_time 300)

قرار دادن این مقدار بر روی 300 که به مدت 5 دقیقه به شما اجازه می‌دهد که کارهایتان را انجام دهید و در صورتی که این زمان پاسخگوی شما نبود می‌توانید این زمان را به 600 یا 10 دقیقه افزایش دهید.

  • برای ذخیره این تغییرات روی گزینه بروزرسانی تغییرات کلیک کنید.

ویرایشگر افزونه ها

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

4 پاسخ

  1. این کارایی که فرمودید رو انجام دادم ولی درست نشد،مثلا قبلا تو خط 163 ارور میداد الان میگه خط463 مشکل داره.هزچقد زمانش رو بیشتر میکنم فقط خط ارورش جابه جا میشه،تا 1200 ثانیه هم بالا رفتم.این هم متن کامل ارور:
    Fatal error: Maximum execution time of 60 seconds exceeded in C:\xampp\htdocs\new\wp-includes\Requests\Transport\cURL.php on line 463

    1. سلام وقت بخیر این به دلیل این هست که شما cURL رو در لوکال هاستتون فعال نکردید که خطا رفع نمیشه در هاست ها پیشفرض cURL فعال هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *