Notice: Function wpdb::prepare was called incorrectly. The query argument of wpdb::prepare() must have a placeholder. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.9.0 افزوده شده است.) in /home/shahrw/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
مدیریت افزونه های وردپرس + آموزش ویدئویی - مجموعه آموزشی شهر وردپرس

مدیریت افزونه های وردپرس + آموزش ویدئویی

ممکن است که تعداد افزونه‌‌ها در سایت شما بیشتر از حد باشد که مجبور باشید هر بار برای دسترسی به افزونه‌ای خاص بین افزونه‌ها جستجو کنید، با این افزونه دیگر نیاز به جستجو در بین انبوهی از افزونه‌های نصب شده در وردپرس نیست.
مدیریت افزونه های وردپرس

اگر شما با افزونه‌های زیادی کار می‌کنید و به‌کل علاقه زیادی به آشنایی با افزونه‌‌ها دارید قطعاً بزرگ‌ترین مشکل رفتن به بخش افزونه و پیدا کردن افزونه‌ای خاص برای فعال یا غیرفعال کردن افزونه است برای حل این مشکل امروز با آموزش مدیریت افزونه های وردپرس در خدمت شما هستیم تا روشی جدید یاد بگیریم.

 

داستان آموزش مدیریت افزونه های وردپرس

همین‌طور که اشاره کردیم هدفمان دسترسی راحت‌تر به افزونه ‌هاست اما چطور؟ با افزونه Plugin Toggle به‌راحتی می‌توانیم بدون مراجعه به بخش افزونه ‌ها در وردپرس لیست افزونه ‌های نصب‌شده را ببینیم و اگر خواستیم افزونه‌ ای را فعال یا غیرفعال کنیم. یک مزیت مهمی که افزونه Plugin Toggle دارد این است که بدون رفتن بخش افزونه‌ ها می‌توانیم ببینیم چه افزونه ‌ای فعال هست و مدیریت بهتری روی افزونه‌ ها داشته باشیم. توضیحات اضافه‌ای نیاز نیست اگر آماده هستید برویم و افزونه را نصب و با آن کارکنیم آماده‌اید؟ شروع کنیم…

 

نصب افزونه Plugin Toggle

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Plugin Toggle را تایپ کنید و افزونه Plugin Toggle را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

آموزش نصب افزونه Plugin Toggle

درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.

 

تنظیمات افزونه Plugin Toggle

خوشبختانه تنظیمات خاصی نیاز نیست کل سختی کار همین نصب افزونه بود، فقط تنها نکته‌ای که قابل اشاره است اینجاست که در نوار مدیریت وردپرس گزینه‌ای به اسم Plugins اضافه می‌شود که تمامی امکانات و مواردی که می‌توانیم استفاده کنیم در این بخش است. مدیریت افزونه ها با افزونه Plugin Toggle
همان‌طور که در عکس هم مشاهده می‌کنید افزونه‌‌های فعال به رنگ روشن و افزونه ‌های غیرفعال به رنگ تیره مشخص‌شده‌اند. در ویدئو آموزشی افزونه را نصب و راه‌اندازی کردیم و در مورد مزیت‌های افزونه و موارد کاربرد و کار کردن با افزونه صحبت کردیم که پیشنهاد می‌کنیم ویدئو را از دست ندهید و همین‌الان مشاهده کنید.

 

جمع‌بندی:
به جرأت می‌توان گفت که وردپرس یکی از سیستم‌های مدیریت محتوایی است که بیشترین تعداد افزونه در دسته‌بندی‌های مختلف در بین تمامی سیستم‌های مدیریت محتوا را به خود اختصاص داده است. دراین‌بین ممکن است که تعداد افزونه‌‌ها در سایت ما بیشتر از حد باشد که مجبور باشیم هر بار برای دسترسی به افزونه‌ای خاص بین افزونه ‌ها جستجو کنیم و این دقیقاً مشکلی بود که با آموزش مدیریت افزونه ‌های وردپرس با کمک یک افزونه سبک و ساده حل خواهد شد.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *