مدیریت رویداد در وردپرس + آموزش ویدئویی

رویداد یا Action عملی است که در وردپرس می‌توانیم به‌صورت خودکار واگذار کنیم به خود وردپرس، اما تعداد رویدادهایی که در خود وردپرس موجود است جواب خیلی از کارها را نمی‌دهد. به همین جهت با آموزش مدیریت رویداد در وردپرس می‌توانید رویدادهای بیشتری را به وردپرس اضافه و در سایت وردپرسی خود استفاده کنید.
مدیریت رویداد در وردپرس

تابه‌حال در وردپرس پیش‌آمده که بخواهید مطلبی چند روز آینده منتشر و یا چند روز آینده به‌صورت خودکار حذف شود؟ به این موارد در وردپرس رویداد گفته می‌شود، حال ما می‌خواهیم با آموزش مدیریت رویداد در وردپرس با افزونه Scheduled رویدادهای وردپرس را توسعه بدهیم.

 

ویدئو این بخش دچار مشکل شده بود که در حال رفع و درج مجدد آن هستیم

 

داستان آموزش مدیریت رویداد در وردپرس

معمولاً سایت‌های پربازدید و معروف مطالبشان از قبل حاضر می‌کنند و با تنظیمات رویدادها در وردپرس آن را به‌اصطلاح زمان‌بندی می‌کنند اما این فقط یک رویداد است. کاری که ما قصد انجام داریم اضافه کردن رویدادهای بیشتر به وردپرس برای مدیریت بهتر است مثلاً یکی از همین رویدادها می‌تواند حذف یک نوشته باشد مثلاً می‌خواهیم 3 روز آینده مطلب به‌صورت خودکار از روی سایت برداشته شود. راهکار استفاده از افزونه Scheduled Content Actions است که فهرستی از رویدادهای قابل انجام را به ما نشان می‌دهد و می‌توانیم هر کاری که خواستیم روی مطالب سایت انجام دهیم اگر آماده هستید برویم سراغ نصب افزونه به منظور مدیریت رویداد در وردپرس…

 

نصب افزونه Scheduled Content Actions

 

برای نصب این افزونه طبق روش زیر اقدام کنید:

از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
افزونه Scheduled Content Actions به‌صورت غیررسمی فقط از شهر وردپرس قابل دریافت است و در هیچ سایت و حتی مخزن وردپرس فعلاً امکان دانلود افزونه وجود ندارد.

درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید و سپس می‌توانید این افزونه را در هر مطلبی که امکان تنظیم رویداد وجود داشته باشد استفاده کنید.

 

تنظیمات افزونه Scheduled Content Actions:

تنظیمات رویداد به‌ هر مطلب در وردپرس اضافه می‌شود و می‌توانیم از طریق بخش اضافه‌شده رویدادی را اضافه و یا حذف کنیم.
در بخش (Add An Action) رویدادی که قصد داریم آن را به مطلبمان اضافه کنیم را انتخاب می‌کنیم.
در بخش (Choose The Date) تاریخی که می‌خواهیم رویداد اجرا شود را با ذکر روز، ماه و سال وارد می‌کنیم.
در بخش (Choose The Time) زمان دقیق اجرای رویداد را وارد می‌کنیم و درنهایت رویدادی که قصد اجرا داریم را می‌توانیم برای مطلب اعمال کنیم. در ویدئو آموزشی، افزونه را نصب و راه‌اندازی کرده‌ایم و به کمک افزونه رویدادی را ساخته و به مطلب اختصاص داده‌ایم پیشنهاد می‌کنیم ویدئو را حتماً مشاهده کنید.
Setting-Scheduled-Content-Actions-ShahrWp

 


جمع‌بندی:

رویداد یا Action عملی است که در وردپرس می‌توانیم به‌صورت خودکار واگذار کنیم به خود وردپرس، اما تعداد رویدادهایی که در خود وردپرس موجود است جواب خیلی از کارها را نمی‌دهد. به همین جهت با آموزش مدیریت رویداد در وردپرس می‌توانید رویدادهای بیشتری را به وردپرس اضافه و در سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *