آموزش Easy Digital Downloads قسمت دوم (افزودن درگاه پرداخت زرین‌پال)

این بار قصد داریم روش افزودن درگاه پرداخت زرین‌پال به افزونه Easy Digital Downloads را به شما آموزش دهیم، این افزونه همانند افزونه ووکامرس قابلیت افزودن درگاه پرداخت را دارا می‌باشد.
افزودن درگاه پرداخت زرین‌پال

یکی از نیازهای سایت‌های فروشگاهی داشتن درگاه پرداخت مناسب است، این بار قصد داریم روش افزودن درگاه پرداخت زرین‌پال به افزونه Easy Digital Downloads را به شما آموزش دهیم، این افزونه همانند افزونه ووکامرس قابلیت افزودن درگاه پرداخت را دارا می‌باشد ولی افزونه‌هایی که این قابلیت را به وردپرس شما اضافه می‌کنند در ظاهر با یکدیگر فرق می‌کنند ولی هر دو یک کار را انجام می‌دهند و آن ارتباط مطمئن و سریع برای تراکنش‌های شما است.

داستان افزودن درگاه پرداخت زرین‌پال به افزونه Easy Digital Downloads در وردپرس

افزونه زرین‌پال به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی شما بتوانید درگاه پرداخت را به فروشگاه خود متصل کنید و همچنین امکانات ویژه‌ای هم در سایت زرین‌پال به شما پیشنهاد داده می‌شود که به نسبت استفاده خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، در ادامه با امکانات افزونه WebGate Easy Digital Download master بیشتر آشنا می‌شوید.

امکانات ویژه افزونه WebGate Easy Digital Download master عبارت است از:

  • قابلیت استفاده برای وب گیت
  • قابلیت استفاده برای زرین گیت
  • افزودن درگاه پرداخت زرین‌پال به Easy Digital Downloads
  • قابلیت افزودن درگاه پرداخت به‌صورت پیش‌فرض
  • دارای امکان پرداخت قبل از دانلود فایل
  • امنیت بالا و سرعت در انجام تراکنش

بعد از آشنایی با امکانات ویژه افزونه WebGate Easy Digital Download master حالا اگر مایل هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی این افزونه به‌منظور افزودن درگاه پرداخت زرین‌پال به افزونه Easy Digital Downloads در وردپرس…

نصب افزونه Easy Digital Downloads

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Easy Digital Downloads را تایپ کنید و افزونه Easy Digital Downloads را از مخزن وردپرس پیدا کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

نصب افزونه Easy Digital Downloadsدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
برای افزودن درگاه پرداخت زرین‌پال به Easy Digital Downloads در وردپرس بعد از نصب افزونه Easy Digital Downloads باید افزونه WebGate Easy Digital Download master را نصب کنید، توجه کنید که در مخزن وردپرس این افزونه موجود نیست و باید از سایت مربوطه آن را دانلود کنید و یا اینکه این افزونه را از لینک داده‌شده در شهر وردپرس دانلود کنید.
در صورتی که با نصب و راه اندازی افزونه Easy Digital Downloads آشنایی کامل ندارید آموزش Easy Digital Downloads را مشاهده کنید.

نصب افزونه WebGate Easy Digital Download master

برای نصب این افزونه شما می‌توانید طبق تصویر زیر اقدام کنید:
افزونه (WebGate Easy Digital Download master) را از لینک زیر دریافت کنید و از قسمت بارگذاری افزونه روی گزینه Choose File کلیک کنید و افزونه دانلود شده را انتخاب کنید و سپس نصب و فعال‌سازی کنید. نصب افزونه WebGate Easy Digital Download master
به نوار کناری (سایدبار) بروید و از قسمت Downloads روی گزینه پیکربندی کلیک کنید. انتخاب پیکربندی در افزونه WebGate Easy Digital Download master
سربرگ عمومی:
 روی گزینه واحد ارزی کلیک کنید و تنظیمات زیر را انجام دهید:

  1. واحد ارزی را به: ریال ایران تغییر دهید
  2. موقعیت نمایش علامت واحد ارزی را به: بعد-10 تغییر دهید

سپس روی ذخیره تغییرات کلیک کنید. تنظیمات افزونه WebGate Easy Digital Download master
سربرگ درگاه‌های پرداخت:
در ادامه روی سربرگ درگاه‌های پرداخت کلیک کنید و تنظیمات زیر را انجام دهید:

  • از قسمت درگاه‌های پرداخت، تیک گزینه زرین‌پال را فعال کنید
  • از قسمت کشویی درگاه پرداخت پیش‌فرض گزینه زرین‌پال را انتخاب کنید

تنظیمات افزونه WebGate Easy Digital Download master  

  • در فیلد مرچنت کد، کد درگاه را از سایت زرین‌پال دریافت کنید و در این فیلد وارد کنید و بعد از انجام این مراحل برای ذخیره تنظیمات روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید

تنظیمات افزونه WebGate Easy Digital Download master
در تصویر زیر پیش‌نمایش وب سایت موردنظر را مشاهده می‌کنید.
نمایش سایت زرین پال برای افزونه Woocommerce Zarinpal Gateway
جمع‌بندی:
همان‌طور که در این آموزش فراگرفتید، برای اضافه کردن درگاه زرین‌پال به فروشگاه Easy Digital Downloads نیاز است افزونه Easy Digital Downloads و سپس افزونه WebGate Easy Digital Download master را نصب کنید و در ادامه تنظیمات پیکربندی را انجام دهید تا درگاه پرداخت زرین‌پال به فروشگاه شما اضافه شود و همچنین بتوانید از این افزونه بسیار کارآمد در کنار یک درگاه سریع و امن به کسب‌وکار خود بپردازید. در تصویر بالا صفحه اصلی سایت زرین‌پال را می‌بینید (https://www.zarinpal.com) که نیاز است مراحلی را برای ثبت‌نام بگذرانید سپس مرچنت کد خود را دریافت کنید و در افزونه Easy Digital Downloads وارد کنید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

4 پاسخ

  1. سلام

    در افزونه قدیمی زرین پال ایمیل کاربر هم در زرین پال ثبت میشد ولی در افزونه جدید فقط توضیحات تراکنش ثبت میشه.

    1. با عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی، هم اکنون برای ثبت نام در زرین پال از شماره موبایل استفاده می‌شود به این صورت که برای تایید شماره، برای شما اس ام اس یا کد دستوری ارسال می‌شود. اگر می‌خواهید ایمیل را به زرین‌پال معرفی کنید، می‌توانید در بخش پنل مدیریت روی پروفایل خود کلیک کنید و در این قسمت ایمیل و یا موارد دیگری را که به شما پیشنهاد می‌شود به امکانات مدیریتی خود اضافه کنید. ممنون از دیدگاه خوبتون.

      1. سلام
        دوستان توجه کنید که وقتی کاربر از سایت یک فایل دانلودی با افزونه edd خرید میکنه ایمیل و مشخصاتش فقط در سایت ثبت میشه و در زرین پال ثبت نمیشه.
        که باید در افزونه زرین پال گزینه رو دوباره اضافه کنید چون خیلی ضروری هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *