افزودن انواع فرمت‌های مختلف در کتابخانه وردپرس

یکی از شایع‌ترین مشکلات کاربران محدودیت‌های وردپرس است که کاربر را به علت مسائل امنیتی محدود کرده است تا نتوانند به کتابخانه وردپرسی فرمت‌های مختلفی را اضافه کنند.
افزودن انواع فرمت‌های مختلف در کتابخانه وردپرس

یکی دیگر از محدودیت‌های وردپرس کم کردن دسترسی کاربران برای افزودن انواع فرمت‌های مختلف در کتابخانه وردپرس است، شاید با خود بگویید چگونه می‌توانم فرمت‌های خاصی را به سایت وردپرسی اضافه کنم درحالی‌که کتابخانه وردپرس امکان افزودن فرمت‌های دیگر را به علت مسائل امنیتی مسدود کرده است. نگران نباشید در این آموزش می‌توانید این مشکل را به‌آسانی و در کمترین زمان ممکن حل کنید.

 

داستان افزودن انواع فرمت‌های مختلف در کتابخانه وردپرس:

حتماً شما هم در وردپرس با ارور (این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست) روبرو شده‌اید، این ارور زمانی نمایش داده می‌شود که می‌خواهید از بخش کتابخانه فایلی را با پسوندهای مختلف به وردپرس خود اضافه کنید، وردپرس اصولاً برای اینکه امنیت سایت‌های خود را تأمین کند این‌چنین محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند تا مانع بروز مشکل شود. حالا اگر شما هم نیازمند افزودن انواع فرمت‌های مختلف در کتابخانه وردپرس هستید می‌توانید در ادامه با امکانات ویژه افزونه WP Add Mime Types بیشتر آشنا شوید.

 

امکانات ویژه افزونه WP Add Mime Types:

  1. رابط کاربری بسیار آسان
  2. قابلیت افزودن فرمت‌های مختلف
  3. دارای تقریباً 90 نوع فرمت مختلف
  4. قابلیت تعریف فرمت‌های دیگر
  5. به‌روزرسانی‌های مرتب

بعد از آشنایی با امکانات ویژه افزونه WP Add Mime Types به نصب و راه‌اندازی این افزونه به جهت افزودن انواع فرمت‌های مختلف در کتابخانه وردپرس می‌رسیم.

نصب افزونه WP Add Mime Types

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه WP Add Mime Types را تایپ کنید و افزونه را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه WP Add Mime Typesa

درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.

بعد از نصب و راه‌اندازی این افزونه به نوارکناری (سایدبار) گزینه‌ای بانام (Mime Types Settings) اضافه می‌شود، روی آن کلیک کنید تا به بخش تنظیمات افزونه هدایت شوید.
انتخاب گزینه Mime Type Settings


تنظیمات افزونه
WP Add Mime Types:

در این قسمت لیستی از فرمت‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید از این لیست، فرمت موردنظر خود را پیدا کنید و همانند تصویر زیر فرمت را با کد مربوطه انتخاب و کپی و در فیلد زیر پیست کنید. همچنین برای ذخیره تنظیمات انجام‌شده از گزینه (Save) استفاده کنید.
تنظیمات افزونه WP Add Mime Typesa


جمع‌بندی:

یکی از شایع‌ترین مشکلات کاربران محدودیت‌های وردپرس است که کاربر را به علت مسائل امنیتی محدود کرده است تا نتوانند به کتابخانه وردپرسی فرمت‌های مختلفی را اضافه کنند. در آموزش افزودن انواع فرمت‌های مختلف در کتابخانه وردپرس فراگرفتید که چگونه می‌توانید این محدودیت‌ها را دور بزنید و مشکلات خود را در این زمینه برطرف کنید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *