تغییر نوع محتوا در وردپرس

یکی از کابوس‌های همیشگی وبمستران تغییر نوع محتوا در وردپرس یا همان استفاده از یک محتوا به‌عنوان مقاله، محصول، نمونه کار و... است، در این آموزش می‌خواهیم در مورد این صحبت کنیم که چگونه می‌توانیم نوع محتوا را تغییر دهیم.
تغییر نوع محتوا در وردپرس

یکی از کابوس‌های همیشگی وبمستران تغییر نوع محتوا در وردپرس یا همان استفاده از یک محتوا به‌عنوان مقاله، محصول، نمونه کار و… است، در این آموزش می‌خواهیم در مورد این صحبت کنیم که چگونه می‌توانیم نوع محتوا را تغییر دهیم.

داستان آموزش تغییر نوع محتوا در وردپرس

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم در این آموزش قصد داریم که یکی از مشکلات وبمستران را حل کنیم. ماجرا ازاینجا شروع می‌شود که در یک سایت همه محتواها به‌صورت مقاله درج‌شده است و با تغییر سایت مدیر سایت قصد دارد مواردی از قبیل نمونه کارها، محصولات، آزمون‌ها و… را به بخش‌های موردنظرشان منتقل کند به‌طوری‌که مثلاً: محصولات در بخش محصولات باشد و نمونه کارها در بخش نمونه کارها باشد. در اینجا نیاز می‌شود که ما با عملیات تغییر نوع محتوا در وردپرس این مشکل را حل کنیم.

امکانات ویژه افزونه Post Type Switcher عبارت است از:

  • پشتیبانی از پست‌های سفارشی
  • سازگاری با انواع قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی
  • بدون نیاز به برنامه‌نویسی
  • رابط کاربری بسیار آسان
  • و…

بعد از بررسی امکانات ویژه افزونه Post Type Switcher به نصب و راه‌اندازی افزونه برای تغییر نوع محتوا در وردپرس می‌پردازیم.
 

نصب افزونه Post Type Switcher

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Post Type Switcher را تایپ کنید و افزونه را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه افزودن نوشته برای تنظیمات Post Type Switcher
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه Post Type Switcher به نوار کناری (سایدبار) بروید و از نوشته‌ها روی (افزودن نوشته) کلیک کنید. افزودن نوشته برای تنظیمات Post Type Switcher
از قسمت ویرایش نوشته می‌توانید محتوای خود را به برگه یا به محصول تبدیل کنید، فقط از قسمت (Post Type) کلیک کنید و نوع نوشته را به برگه یا محصول تغییر دهید. توجه داشته باشید که می‌توانید در بخش برگه‌ها و محصولات همین کار را انجام دهید یعنی برگه یا محصول را به نوشته تبدیل کنید. انتقال نوشته به برگه در ویرایشگر وردپرس
اگر بخواهید بدون اینکه به نوشته موردنظر بروید، در بخش همه نوشته‌ها و یا همه برگه‌ها و همچنین در بخش محصولات می‌توانید طبق تصویر زیر روی گزینه ویرایش سریع کلیک کنید و نوع پست خود را در کمترین زمان ممکن تغییر دهید. انتقال نوشته به برگه در ویرایش سریع
جمع‌بندی:
طبیعی است وردپرس به دلیل متن‌باز بودن در بعضی از امکانات هنوز به حد کافی رشد نکرده است یا باید از برنامه‌نویسی این امکانات را اضافه کرد یا از پلاگین‌های آماده استفاده کرد. تغییر نوع محتوا در وردپرس نیز یکی از همین موارد است که ما سعی کردیم به ساده‌ترین روش ممکن آن را آموزش دهیم.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
[wp-review]

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

2 پاسخ

  1. سلام و وقت بخیر
    دوستان عزیزم اگر ممکن است بنده را راهنمایی کنید
    یک مشکلی برخوردم و چندین هفته هست که درحال درجا زدن هستم

    بنده html css را یاد گرفتم و قالب ساده ای طراحی کردم و قصد انتقال به وردپرس را دارم.
    مراحل تبدیل خوب پیش رفت منتهی در قسمت Page Number وقتی صفحه ای جابجا میشود ، محتوای صفحه جابجا نمیشود.

    ممنون میشم برادری کنید و این فایل بنده را یکبار بررسی کنید.
    واقعا نمیدونم مشکل کدها از کدام قسمت است و جوابی براش پیدا نکردم

    پیشاپیش تشکر میکنم?

    1. با سلام و احترام
      از طریق پشتیبانی آنلاین فایل خودتون رو بفرستید و ما با کمال میل بررسی میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *