دانلود افزونه‌ها و قالب‌ها از داشبورد وردپرس

با این افزونه قادر خواهید بود نسخه فعلی افزونه‌ها و یا قالب‌های موجود در سایت را در کمترین زمان ممکن دانلود کنید و در سیستم خود ذخیره کنید.
دانلود افزونه‌ها و قالب‌ها از داشبورد وردپرس

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که برای دانلود نسخه فعلی افزونه‌ها و یا قالب‌های موجود در سایت دچار مشکل شده‌اید و این مشکل یا به علت آشنا نبودن با محیط دایرکت ادمین و یا سی پنل هاست است و قادر به دانلود کردن نسخه فعلی نیستید می‌توانید با افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard این کار را انجام دهید. با نصب و راه‌اندازی این افزونه دیگر نیاز به مراجعه به پنل مدیریت هاست نیست شما می‌توانید برای دانلود افزونه‌ها و قالب‌ها از داشبورد وردپرس استفاده کنید.

داستان آموزش دانلود افزونه‌ها و قالب‌ها از داشبورد وردپرس با افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard

همان‌طور که می‌دانید پنل مدیریت ارائه‌دهندگان هاست‌ها با یکدیگر فرق دارند و اکثراً شلوغی محیط هاست باعث سردرگمی کاربران می‌شود و گاهی اوقات مراجعه مداوم به پنل مدیریتی کاری حوصله سر بر می‌شود. برای اینکه بتوانید بدون مواجهه با این دسته از مشکلات افزونه‌ها و قالب‌های خود را دانلود کنید، نیاز است افزونه‌ای باشد که بدون نیاز به صرف وقت در پیدا کردن افزونه و قالب موجود و فشرده‌سازی آن در هاست، در کمترین زمان ممکن بتوانید آن‌ها را دانلود کنید. برای دیدن امکانات بیشتر این افزونه با آموزش دانلود افزونه‌ها و قالب‌ها از داشبورد وردپرس با ما همراه شوید.

امکانات ویژه افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard عبارت است از:

  • قابلیت دانلود افزونه و قالب از داشبورد وردپرس
  • قابلیت نمایش نسخه دانلود شده قالب
  • قابلیت نمایش نسخه دانلود شده افزونه
  • قابلیت دانلود افزونه و قالب به‌صورت فایل فشرده‌شده (ZIP)
  • قابلیت افزودن حالت دایرکتوری به فایل فشرده‌شده
  • رابط کاربری بسیار آسان

  بعد از آشنایی با امکانات ویژه این افزونه اگر مایل هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard برای دانلود افزونه‌ها و قالب‌ها از داشبورد وردپرس…

نصب افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Download Plugins and Themes from Dashboard را تایپ کنید و افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

نصب افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard

درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از فعال‌سازی افزونه به نوار کناری (ساید بار) بروید و از قسمت تنظیمات روی گزینه Download Plugins and Themes کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات این افزونه هدایت شوید. انتخاب گزینه Download Plugins and Themes
این افزونه تنظیمات جداگانه برای دانلود افزونه‌ها و قالب‌ها دارد که می‌توانید هرکدام را جداگانه تنظیم کنید.
Plugins:

  1. Add main directory to ZIP: با فعال کردن این گزینه می‌توانید دایرکتوری اصلی افزونه را به ZIP اضافه کنید.
  2. Append version number to ZIP filename: در صورت فعال‌سازی این گزینه نسخه افزونه دانلود شده را به فایل فشرده اضافه می‌کند.

Themes:

  1. Add main directory to ZIP: با فعال کردن این گزینه می‌توانید دایرکتوری اصلی قالب را به ZIP اضافه کنید.
  2. Append version number to ZIP filename: در صورت فعال‌سازی این گزینه نسخه قالب دانلود شده را به فایل فشرده اضافه می‌کند.

اگر می‌خواهید تنظیمات انجام‌شده به حالت پیش‌فرض تغییر کند، روی گزینه Reset settings کلیک کنید. برای ذخیره تنظیمات روی گزینه Save settings کلیک کنید. تنظیمات افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard
همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید به قسمت افزونه‌ها و پوسته‌ها گزینه‌ای بانام Download ZIP اضافه‌شده است که می‌توانید با کلیک بر روی این گزینه فایل اصلی افزونه یا قالب را به‌صورت فایل فشرده ZIP دانلود کنید. پیش نمایش افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard
جمع‌بندی:
با آموزش افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard قادر خواهید بود نسخه فعلی افزونه‌ها و یا قالب‌های موجود در سایت را در کمترین زمان ممکن دانلود کنید و در سیستم خود ذخیره کنید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.