آموزش ووکامرس قسمت بیستم (شمارش معکوس فروش ویژه محصولات در ووکامرس)

در فروشگاه‌های بزرگ برای جذب مشتریان در مناسبت‌های مختلف تخفیف‌هایی ویژه در نظر می‌گیرند و همچنین برای اینکه بازدیدکنندگان را از مدت‌زمان محدود این تخفیف‌ها آگاه کنند از شمارشگرهای معکوس استفاده می‌کنند تا در این مدت محدود فروش‌های ویژه خود را به پایان برسانند.
شمارش معکوس فروش ویژه محصولات در ووکامرس

اگر توجه کرده باشید در فروشگاه‌های بزرگ برای جذب مشتریان در مناسبت‌های مختلف تخفیف‌هایی ویژه در نظر می‌گیرند و همچنین برای اینکه بازدیدکنندگان را از مدت‌زمان محدود این تخفیف‌ها آگاه کنند از شمارشگرهای معکوس استفاده می‌کنند تا در این مدت محدود فروش‌های ویژه خود را به پایان برسانند.

داستان آموزش شمارش معکوس فروش ویژه محصولات در ووکامرس

حتماً شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهند امکان شمارش معکوس را به محصولات خود اضافه کنند. برای داشتن این‌چنین امکانی کافی است افزونه YITH WooCommerce Product Countdown را به وب‌سایت وردپرسی خود اضافه کنید تا بتوانید از امکانات ویژه این افزونه استفاده کنید.

امکانات ویژه افزونه YITH WooCommerce Product Countdown عبارت است از:

  • قابلیت نمایش شمارنده معکوس به محصول
  • دارای قابلیت سفارشی‌سازی به‌طور جداگانه برای هر محصول
  • رابط کاربری آسان

بعد از بررسی امکانات ویژه افزونه YITH WooCommerce Product Countdown به نصب و راه‌اندازی این افزونه به جهت شمارش معکوس فروش ویژه محصولات در ووکامرس می‌پردازیم.

نصب افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه YITH WooCommerce Product Countdown را تایپ کنید و افزونه را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه YITH WooCommerce Product Countdown
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه YITH WooCommerce Product Countdown به نوار کناری (سایدبار) بروید و از قسمت YITH Plugins روی گزینه Product Countdown کلیک کنید. انتخاب گزینه Product Countdown
بعد از ورود به برگه تنظیمات افزونه برای فعال‌سازی افزونه از قسمت تنظیمات عمومی تیک گزینه (Enable YITH WooCommerce Product Countdown) را بزنید. فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Product Countdown
برای افزودن شمارنده به محصولات از نوار کناری (سایدبار) به قسمت محصولات بروید و روی گزینه (افزودن جدید) کلیک کنید. افزودن محصول جدید
بعد از انتخاب محصول و یا افزودن محصول جدید، به بخش اطلاعات محصول بروید و از گزینه‌های موجود، گزینه (Product Countdown) را انتخاب کنید و در قسمت بازشده تنظیمات موردنظر خود را پیکربندی کنید.

  • Enable: اگر می‌خواهید شمارنده معکوس برای این محصول شروع به کار کند، این گزینه را فعال کنید.
  • Countdown Dates: در این گزینه می‌توانید محدوده زمانی موردنظر را طبق تاریخ مشخص کنید، به این صورت که؛ از فیلد سمت راست برای زمان شروع شمارنده معکوس و از فیلد سمت چپ برای تنظیم زمان پایان شمارنده معکوس استفاده کنید.

فعال سازی بخش Product Countdown
در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که این افزونه می‌تواند در بالای محصولات، شمارنده معکوس ایجاد کند که با این روش می‌توانید محصولات خود را برای مدت‌زمانی محدود به‌صورت فروش ویژه به بازدیدکنندگان نمایش دهید. پیش نمایش افزونه YITH WooCommerce Product Countdown
جمع‌بندی:
یکی دیگر از افزونه‌هایی که شما را در جذب مشتری یاری می‌کند، افزونه YITH WooCommerce Product Countdown هست، این افزونه با ایجاد شمارشگر در محصولات به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان را از فروش‌ ویژه محصولات باخبر کنید تنها کافی است، افزونه شمارش معکوس فروش ویژه محصولات در ووکامرس را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کنید.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.