نمایش پنجره پاپ‌آپ در وردپرس

در این آموزش می‌توانید یک پاپ‌آپ زیبا در صفحه اصلی درست کنید تا کاربرانی که وارد سایت می‌شوند از محصولات ویژه سایت بازدید کنند، این افزونه یکی از افزونه‌های ساده و بسیار کاربردی است که در بسیاری از سایت‌های پربازدید از این دسته پنجره‌ها استفاده می‌کنند.
نمایش پنجره پاپ‌آپ در وردپرس

برای نمایش پنجره پاپ‌آپ در وردپرس افزونه‌های بسیاری وجود دارد ولی دلیل معرفی افزونه Homepage Pop-up به خاطر رابط کاربری آسان و امکانات خوب این افزونه است که شمارا برای نمایش پیشنهادهای ویژه سایت بسیار کمک می‌کند. افزونه Homepage Pop-up دست شما را همانند ایجاد یک نوشته در سایت باز نگه‌داشته است تا محتوای خود را به‌راحتی ویرایش کنید و یا اینکه تصویر خود را در ابعاد مختلف برای کاربران تازه‌وارد به نمایش دربیآورید.

داستان آموزش نمایش پنجره پاپ‌آپ در وردپرس با افزونه Homepage Pop-up

حتماً شما هم به داشتن افزونه‌ای برای معرفی پیشنهادهای ویژه خود در سایت فکر کرده‌اید، در کنار توضیحات بالا باید گفت این افزونه علاوه بر ویرایش محتوا، قابلیت‌های دیگری هم دارد که شما را در امر نمایش پنجره پاپ‌آپ در وردپرس یاری می‌کند و آن‌هم نمایش این قابلیت برای گوشی‌های هوشمند است که در صورت فعال‌سازی آن کاربرانی که با گوشی هوشمند خود وارد سایت می‌شوند دیگر پاپ‌آپی مشاهده نمی‌کنند و این امر باعث بازدید بهتر از سایت شما می‌شود، از دیگر نکات قوت این افزونه علاوه بر توضیحات داده‌شده در پاپ‌آپ امکان قرار دادن عنوان مناسب است که می‌تواند معرفی خوبی برای پیشنهادهای شما باشد. در ادامه با امکانات ویژه افزونه Homepage Pop-up بیشتر آشنا می‌شوید.

امکانات ویژه افزونه Homepage Pop-up عبارت است از:

  • قابلیت نمایش پاپ‌آپ در صفحه اصلی
  • دارای قابلیت افزودن تصویر
  • قابلیت افزودن نوشته و ویرایش آن
  • قابلیت فعال‌سازی برای همه کاربران
  • دارای قابلیت اختیاری کردن پاپ‌آپ برای کاربران
  • دارای قابلیت غیرفعال سازی برای گوشی‌های هوشمند
  • قابلیت اضافه کردن عنوان برای پاپ‌آپ
  • قابلیت تنظیم عرض پاپ‌آپ
  • قابلیت اضافه کردن متن و آدرس اینترنتی به دکمه داخل پاپ‌آپ
  • رابط کاربری بسیار آسان

بعد از آشنایی با امکانات ویژه این افزونه حالا اگر مایل هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی افزونه Homepage Pop-up به‌منظور نمایش پنجره پاپ‌آپ در وردپرس…

نصب افزونه Homepage Pop-up

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه Homepage Pop-up را تایپ کنید و افزونه Homepage Pop-up را نصب و سپس فعال‌ کنید.

نصب افزونه Homepage Pop-upدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب افزونه در نوار کناری (سایدبار) به قسمت تنظیمات بروید و روی گزینه Homepage Pop-up کلیک کنید. انتخاب گزینه Homepage Pop-up
بعد از وارد شدن به این قسمت برای فعال کردن افزونه گزینه Stat را روی activate قرار دهید و در ادامه می‌توانید تنظیمات پنجره پاپ‌آپ را انجام دهید که شامل چند مورد است که به آن‌ها می‌پردازیم:

  1. Width: در این فیلد شما عرض پنچره پاپ‌آپ را تنظیم می‌کنید که حداقل اندازه آن ۲۰۰ پیکسل می‌باشد.
  2. Heading: در این فیلد می‌توانید عنوان خود را وارد کنید.
  3. Content: در پنجره زیر می‌توانید محتوای خود را جهت نمایش در پاپ‌آپ قرار دهید، برای واردکردن تصاویر از قسمت افزودن پرونده چندرسانه‌ای و برای نوشتن هم از ابزارهای موجود استفاده کنید.

تنظیمات افزونه Homepage Pop-up

  1. Call to action: در این فیلد می‌توانید نوشته خود را بر روی دکمه ایجادشده قرار دهید و در پایین این فیلد نشانی اینترنتی این دکمه را مشخص کنید که با فشرده شدن این دکمه به کدام صفحه هدایت شوند.
  2. Do not show again option: با فعال کردن این گزینه، به کاربر گزینه‌ای نمایش داده می‌شود که با تیک دار کردن آن، دیگر پنجره پاپ‌آپ برای این کاربر نمایش داده نشود.
  3. Disable on smartphones: با فعال کردن این گزینه، پنجره پاپ‌آپ برای کاربرانی که با گوشی‌های هوشمند وارد سایت می‌شوند دیگر نمایش داده نمی‌شود.

تنظیمات افزونه Homepage Pop-up
در آخر هم برای ذخیره تنظیمات از گزینه Save استفاده کنید و برای دیدن تنظیمات خود از گزینه Preview استفاده کنید. در تصویر زیر پیش‌نمایش این افزونه را مشاهده می‌کنید. پیش نمایش افزونه Homepage Pop-up
جمع‌بندی:
در آموزشی که ملاحظه کردید می‌توانید یک پاپ‌آپ زیبا در صفحه اصلی درست کنید تا کاربرانی که وارد سایت می‌شوند از محصولات ویژه سایت بازدید کنند، این افزونه یکی از افزونه‌های ساده و بسیار کاربردی است که در بسیاری از سایت‌های پربازدید از این دسته پنجره‌ها استفاده می‌کنند، این افزونه نیاز شما را برای نمایش پنجره پاپ‌آپ در وردپرس برآورده می‌کند.

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.