Notice: Function wpdb::prepare was called incorrectly. The query argument of wpdb::prepare() must have a placeholder. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.9.0 افزوده شده است.) in /home/shahrw/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
پردرآمدترین شغل اینترنتی - شهر وردپرس

پردرآمدترین شغل اینترنتی

پردرآمدترین شغل اینترنتی

امروزه کسب درآمد از طریق کسب و کارهای اینترنتی افزایش یافته است و محبوبیت و درآمد بالایی هم دارد. از جمله مزیت های این شغل می توان به گستردگی آن اشاره کرد. کسب کار شما می تواند فراتر از شهر و حتی کشور شناخته شود، بدین ترتیب شما می‌توانید محصول و خدمات خود را به اقصی نقاط دنیا ارسال کنید. از دیگر مزیت های کسب و کار اینترنتی این هست که خودتان رئیس خودتان هستید و تمام فعالیت ها از طریق اینترنت انجام می شود به همین خاطر فرقی نمی کند شما در خانه هستید یا در سفر.

نکات مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در مرحله اول باید توانایی هایی خود را بررسی کنید و متناسب با توانایی ها و مهارت هایی که دارید به یک ایده مناسب برسید. اگر هیچ مهارتی ندارید سایت هایی که پرطرفدار هستند را پیدا کرده، در مورد آنها تحقیق و بررسی های لازم را انجام داده و الگو برداری کنید.

در مرحله بعد باید محتواها، محصولات و خدمات سایت هایی که موازی با سایت شما در حال فعالیت هستند را مورد بررسی قرار دهید و در مرحله آخر با طراحی سایت، کار خود را تکمیل کنید. وردپرس بهترین گزینه است و شما می توانید به آسانی این کار را انجام دهید. پس از طراحی سایت، حالا می توانید از طریق شبکه های اجتماعی، بهبود سئو سایت و تولید محتوا جذب ترافیک داشته باشید. با مطالعه کتاب نقطه صفر می توانید در مورد ایده، سرمایه گذاری و افزایش درآمد، اطلاعات خود را تکمیل کنید.

همین الان کتاب نقطه صفر را با تخفیف ویژه خریداری نمایید:

 خرید کتاب نقطه صفر

آشنایی با ۱۰ شغل پردرآمد اینترنتی

برای شروع هر کاری ابتدا باید اشنایی کامل با حوزه و گستره شغل مورد نظرتان داشته باشید، توصیه می کنیم کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند یا کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند اما می خواهند آن را گسترش دهند با نحوه مدیریت و ایجاد کسب و کارهای موفق بیشتر آشنا شوند.

شغل پر در آمد در اینترنت

 

  1. طراحی سایت

معمولا تصور افراد از طراحی سایت یک کار بسیار پیچیده و سخت می باشد؛ اما اینطور نیست. حتی هیچ نیازی نیست که زبان برنامه نویسی و کدنویسی را بدانید. شما می توانید از سایت سازهای رایگان مانند وردپرس استفاده کنید و هیچ هزینه ای را پرداخت نکنید. تنها کافیست با سیستم های مدیریت محتوا آشنا شوید تا به درآمدزایی بالایی دست پیدا کنید. برای انجام این کار حتی نیاز به پرداخت اجاره برای دفتر یا مغازه ندارید و می توانید در خانه به کسب درآمد میلیونی برسید.

 

  1. تدریس مجازی

شما می توانید با توجه به مهارت و تسلطی که در برخی از دروس دارید، کلاس های مجازی را تشکیل دهید و به راحتی یک مدرس اینترنتی شوید. شما فقط باید یک سایت را طراحی کرده و حوزه فعالیت خود را مشخص کنید تا به در آمد بسیار بالا دست پیدا کنید.

 

  1. ساخت اپلیکیشن کاربردی

طراحی برنامه های کاربردی و خلاقانه برای گوشی های اندروید و آیفون، یکی از شغل های درآمدزا است. با توجه به استفاده طولانی مدت از تلفن همراه، شما می توانید با ایده های خلاقانه، درآمد خود را دو چندان کنید. شما برای این کار فقط کافیست زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید. کمی زمان گذاشتن برای این کار ارزش زیادی دارد چرا که خیلی زود پیشرفت خواهید کرد. زمانی که کسب و کار شما رشد پیدا کند، کمتر کار می کنید؛ اما درآمد بیشتری خواهید داشت. این یکی از ویژگی های شغل های اینترنتی است.

 

  1. ارائه خدمات مشاوره

اگر در زمینه سلامتی، تناسب اندام، رژیم غذایی و حرکات ورزشی، تحصیلات، تخصص و اطلاعات کافی و به روز دارید می توانید با ارائه مشاوره آنلاین به کاربران، کسب درآمد کنید. البته دقت داشته باشید باید در کار خود تبحر کافی داشته باشید تا کاربران شما را دنبال کنند.

 

  1. کارشناس‌ ‌سئو و مدیریت محتوا

تمام سایت هایی که در صفحه اول گوگل نمایش داده می شوند قوانین سئو را رعایت کرده اند. اگر شما با قوانین سئو آشنا هستید در نوشتن مطالب، تسلط کافی و اطلاعات به روز دارید یکی از نویسندگان سایت های صفحه اول گوگل شوید و درآمد بالا کسب کنید.

 

  1. طراحی گرافیک

اگر در نقاشی و طراحی تبحر دارید از این فرصت استفاده کنید. برای سایت ها، آگهی و لوگو طراحی کنید و مشتریان خود را با کار خوب نگه دارید.

 

  1. فروش محصولات دیگر تولید کننده‌ ها

اگر هیچ کالایی برای عرضه ندارید، اگر هیچ مهارت و هنری ندارید تا کارهای دست ساز تهیه و بفروشید، نگران نباشید می توانید کالاهای افراد دیگر را در سایت خود تبلیغ کرده، بفروشید و کسب درآمد کنید. به سمت کالاهایی بروید که به آنها علاقه داشته یا اطلاعات خوبی نسبت به آنها دارید و یا این کالاها، طرفداران زیادی دارند. طبق تحقیقات صورت گرفته، حدود ۱۵ درصد از سود فروش تولیدکننده های کالا به فروشندگان اینترنتی تعلق می گیرد.

 

  1. فروش کارهای هنری

به کدام کار هنری علاقمند هستید؟ نقاشی، خیاطی، مجسمه سازی یا هنرهای دیگر. از این فرصت استفاده کنید. دست سازه‌های خود را آماده کنید و با طراحی سایت و نمایش آنها در سایت، یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنید. شما در خانه خود، بدون اجاره کردن مغازه و با بودجه بسیار پایین فقط با تهیه لوازم ابتدایی کار، می توانید فعالیت های هنری خود را انجام دهید. کار باکیفیت، رقبا را کنار می زند و شما می توانید درآمد خود را دو چندان کنید.

 

  1. وبلاگ نویسی

اگر قلم خوبی دارید و متن های جذابی می نویسید، یک سایت طراحی کرده و مطالب خود را نشر دهید. زمانی که ترافیک شما بالا برود، سایت های دیگر کالاهای خود را در سایت شما تبلیغ می کنند. افزونه هایی طراحی شده اند که با نصب آنها، هر فردی از سایت شما به سایت فروشنده کالا برود و محصول را خریداری کند، به طور خودکار درصد قابل توجهی از فروش کالا را به حساب شما واریز خواهد کرد.

کار انلاین و اینترنتی

 

  1. خرید و فروش سایت

شما می توانید سایتی که قدیمی است یا فعالیت کمی دارد را از صاحب سایت خریداری کرده، سپس آن را ارتقاء داده، اطلاعات را به روز کنید و با قیمت بالاتری بفروشید. بازسازی سایت، می تواند یک شغل اینترنتی  درآمدزا باشد.

مشکلات کسب و کار اینترنتی

قطعاً هر شغلی معایبی نیز دارد. از معایب شغل اینترنتی، نداشتن فروشگاه و دیدن اجناس از نزدیک می باشد. برخی از مشتریان ممکن است در مورد کیفیت اجناس مردد باشند و این مشکل ساز خواهد بود. همچنین جلب اعتماد مشتریان، کار سختی خواهد بود؛ چرا که شما ملاقات حضوری با آنها نخواهید داشت تا تأثیر بیشتری بر روی آنها بگذارید ولی بدانید که تمام این مشکلات حل شدنی هستند و با رفتار اصولی می‌توانید حلشان کنید. کتاب نقطه صفر، به شما کمک خواهد کرد تا تمام مشکلات کسب و کار اینترنتی را به راحتی برطرف کنید.

همین الان کتاب نقطه صفر را با تخفیف ویژه خریداری نمایید:

 خرید کتاب نقطه صفر

 

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال