افزودن بیش از ۳۰ فونت‌ مختلف فارسی به وردپرس

با این آموزش شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن سایت وردپرسی خود را با تغییر دادن فونت نوشتاری آن متحول کنید، خوبی این افزونه‌ها این است که شما نیاز به کد نویسی ندارید و تنها با انتخاب نوع فونت، سایت خود را به بیش از 30 فونت زیبا مجهز می‌کنید.
افزودن بیش از 30 فونت‌ مختلف فارسی به وردپرس

شاید شما هم جزو افرادی باشید که برای تغییر دادن فونت سایت به مشکل خورده‌اید و یا اینکه برای تغییر فونت سایت قادر به کد نویسی در فایل CSS قالب نیستید، جای نگرانی وجود ندارد شما با نصب افزونه MW Font Changer قادر به افزودن بیش از ۳۰ فونت‌ مختلف فارسی به وردپرس خود هستید و در کمترین زمان ممکن می‌توانید سایت خود را ازلحاظ ظاهری سفارشی‌سازی کنید. این افزونه دارای فونت‌های مختلفی است که ظاهر سایت شما را دگرگون می‌کند و به علت زیبایی که به سایت می‌دهد باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت شما می‌شود. در ادامه با ما باشید تا با این افزونه بیشتر آشنا شوید.

داستان آموزش افزودن بیش از ۳۰ فونت‌ مختلف فارسی به وردپرس

قبلا درباره اضافه کردن تغییر فونت در وردپرس با افزونه Custom Font صحبت کردیم.می توانید برای تغییر فونت وبسایتتان از این مقاله نیز استفاده نمایید.

بسیاری از سایت‌های بزرگ برای بالا بردن بازدیدهای خود سعی می‌کنند علاوه بر محتوای مناسب، خوانایی مناسبی نیز داشته باشند این خوانایی در گرو داشتن فونت مناسب برای نمایش نوشته‌ها است تا کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند با اشتیاق بیشتری برای خواندن محتوای خوب به این سایت‌ها سر بزنند. حتماً شما هم علاقه‌مند به افزودن این فونت‌ها به سایت وردپرسی خود هستید، بنابراین همراه ما باشید با امکانات ویژه افزونه MW Font Changer برای افزودن بیش از ۳۰ فونت‌ مختلف فارسی به وردپرس…

امکانات ویژه افزونه MW Font Changer عبارت است از:

  • قابلیت تغییر فونت قالب به‌صورت پیشرفته
  • قابلیت تغییر فونت پیشخوان وردپرس به‌صورت پیشرفته
  • قابلیت معرفی فونت‌های مختلف به قالب
  • دارای رابط کاربری بسیار آسان
  • کاملاً فارسی
  • دارای فونت‌های ترکیبی
  • دارای بیش از ۳۰ فونت مختلف فارسی
  • فونت‌های مختلف شامل:
B Homa - B Jadid - B Koodak - B Bardiya - B Mahsa - B Mehr
B Mitra - B Nasim - B Nazanin - B Sina - B Titr - B Yekan
Dast Nevis - Droid Arabic Kufi - Droid Arabic Naskh - Gandom
IR Yekan - IRANSans - IRANYekan - IranNastaliq - Parastoo Sahel
Samim - Shabnam - Shekasteh - Sultan Adan - Tanha - Vazir - XM Yekan

بعد از بررسی امکانات ویژه افزونه MW Font Changer به نصب و راه‌اندازی آن می‌رسیم. با آموزش افزودن بیش از ۳۰ فونت‌ مختلف فارسی به وردپرس همراه ما باشید.

نصب افزونه MW Font Changer

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  1. یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  2. یا اینکه از قسمت کلیدواژه MW Font Changer را تایپ کنید و افزونه MW Font Changer را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

نصب افزونه فونت ماندگار
درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
افزونه MW Font Changer دارای دو بخش کاملاً مجزا است که به بررسی تنظیمات هرکدام از این دو بخش می‌پردازیم. بعد از نصب افزونه MW Font Changer به نوار کناری (ساید بار) در قسمت تنظیمات دو گزینه بانام‌های (پوسته و پیشخوان) اضافه می‌شود. برای تنظیمات فونت پوسته روی گزینه (فونت ماندگار-پوسته) کلیک کنید تا به بخش تنظیمات این بخش هدایت شوید. انتخاب گزینه پوسته در افزونه MW Font Changer
در این بخش به بررسی تنظیمات پوسته می‌پردازیم که عبارت است از:

  1. فونت عناوین: اگر می‌خواهید نوع فونت عنوان‌ها و همچنین تگ‌ها (۱،۲،۳،۴،۵،۶H: ) تغییر کند، فونت این فیلد را تغییر دهید.
  2. فونت بدنه: اگر می‌خواهید فونت بدنه (ساید بار، سربرگ و محتوای سایت) را تغییر دهید، فونت این فیلد را تغییر دهید.
  3. فونت ادمین بار در صفحه اصلی سایت: برای تغییر فونت قسمت ادمین بار در صفحه اصلی از این فیلد استفاده کنید.

تنظیمات فونت ماندگار در بخش پوسته
در بخش عناصر دلخواه ۱ و ۲ و ۳ شما قادر هستید فونت‎های دیگری را با این افزونه اضافه کنید و در صورت نیاز به سفارشی‌سازی از این فیلدها استفاده کنید.

تنظیمات فونت ماندگار در بخش پوسته
در ادامه عناصر دلخواه سوم وجود دارد که بعد از واردکردن نام کلاس‌ها و آی‌دی‌های موردنظر خود برای ذخیره تنظیمات روی گزینه (ذخیره تغییرات) کلیک کنید.

تنظیمات فونت ماندگار در بخش پوسته
بعد از اتمام تنظیمات پوسته، به گزینه دوم یعنی (پیشخوان) می‌رسید که این بخش برای تغییر فونت داشبورد مدیریت وردپرس است. برای رفتن به بخش تنظیمات روی گزینه (فونت ماندگار-پیشخوان) کلیک کنید. انتخاب گزینه فونت ماندگار پیشخوان
در بخش پیشخوان همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، این بخش مخصوص تغییر فونت داشبورد مدیریت وردپرس است و می‌توانید با انتخاب یکی از فونت‌های موجود در لیست کشویی، فونت داشبورد خود را تغییر دهید.

تنظیمات فونت ماندگار در بخش پوسته
جمع‌بندی:
با این آموزش شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن سایت وردپرسی خود را با تغییر دادن فونت نوشتاری آن متحول کنید، خوبی این افزونه‌ها این است که شما نیاز به کد نویسی ندارید و تنها با انتخاب نوع فونت، سایت خود را به بیش از ۳۰ فونت زیبا مجهز می‌کنید.

اگر نیاز به آموزش های بیشتر در زمینه راه اندازی سایت های وردپرسی دارید به صفحه آموزش رایگان و آموزش رایگان ووکامرس وردپرس مراجعه کنید. 

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.38 (8 رای)

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

با دادن امتیاز به مطالب مارا در خدمت رسانی بیشتر یاری کنید و اگر از این مطلب راضی بودید با امتیاز بالا به نویسندگان سایت قوت قلب بدهید و اگر رضایت نداشتید حتما در نظرات همین مطلب اعلام کنید و به ما در این مسیر کمک کنید.

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

10 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.